Xbox One

Bloodergo

Badass
PSN
BloodergoPL
XBL
Bloodergo
Steam
Co pan, ja nie jestem rolnikiem.
Dobrze widzę, że nie ma w ogóle tematu poświęconego Xbonowi?

Jak z poziomu Xbox.com da się sprawdzić listę gier kupionych jeszcze na X360?

Bloodergo

Badass
PSN
BloodergoPL
XBL
Bloodergo
Steam
A z poziomu konsoli będzie widać? Tak przeglądam sklepik i rzeczy, które miałem na 100% kupione mają cenę :/

knur

Moderator globalny
Dobrze widzę, że nie ma w ogóle tematu poświęconego Xbonowi?

Jak z poziomu Xbox.com da się sprawdzić listę gier kupionych jeszcze na X360?
Panie, koniec generacji, już prawie nikt nie gra, tym bardziej nie kupuje nowego sprzętu. :p
Tak jak Rolek napisał, masz zakładkę "biblioteka" i tam będzie wszystko.
Doszło już to x-pudło?

Bloodergo

Badass
PSN
BloodergoPL
XBL
Bloodergo
Steam
Jeszcze nie, z Hiszpanii idzie, a tracking amazonu ssie i jedyne co wiem to to, że będzie przed środą..
Ale chcę już być gotowy na zagranie w Boom Boom Rocket :D

bodi

Stały bywalec
A z poziomu konsoli będzie widać? Tak przeglądam sklepik i rzeczy, które miałem na 100% kupione mają cenę :/
Z konsoli wszystko widać. Można wybrać też podział na gry z X360 i X1. Czasami niektóre gry takie jak Bully mają inne ID w UK (gdzie je kupiłem) niż w Polsce (pojawiło się znacznie później). Po przeniesieniu konta do Polski Bully nie jest widoczny w Polsce jako kupione ale jak wybiorę region UK na konsoli to jest już widoczne. W X1 to jest piękne, że gry z X360 możemy ściągać z innych regionów niż kupiliśmy mimo blokady regionalnej która jest na X360. Dla przykładu South Park, który miał w Europie cenzurę można ściągnąć wersje z USA bez cenzury.

bodi

Stały bywalec
Ja kiedyś zrobiłem sobie spis wszystkich gier z X360 w Excelu jak było to dostępne jeszcze na www. Teraz to jest niemożliwe nawet dla X1. Nie liczę historii zakupów, która została dodana w trakcie generacji i nie zawiera wszystkich naszych zakupów.

knur

Moderator globalny
Strona Xbox.com jest tragiczna :x