VR - nie o grach

Simplex

Apostoł VR
PSN
patrz niżej
XBL
patrz niżej
Steam
simplexpl
Ja nie będę ryzykował. Twórcy mówią że:
We cannot endorse this method because it violates the Oculus app policy and could put your developer account at risk. We will not be able to offer support to users using this method.”
Z drugiej strony Facebook jest taki fajny, na pewno nic złego się nie stanie ;)
 

arczi79

Prezes
Ja nie będę ryzykował. Twórcy mówią że:
We cannot endorse this method because it violates the Oculus app policy and could put your developer account at risk. We will not be able to offer support to users using this method.”
Z drugiej strony Facebook jest taki fajny, na pewno nic złego się nie stanie ;)
No zgadza się - wszystko w tym trybie powinno być związane "developmentem" - czyli produkcją oprogramowania (jak sugeruje nazwa). No ale bez tego trybu nie było by niczego od DrBeef...
 

Simplex

Apostoł VR
PSN
patrz niżej
XBL
patrz niżej
Steam
simplexpl
Ja to wszystko wiem, mnie chodzi o to ze FB nie pozwala instalować na goglach aplikacji typu "sklep" które mogą instalować inne aplikacje bez kontroli FB. Więc wolę nie ryzykować bo instalowanie aplikacji z SideQuesta bezpośrednio z poziomu gogli nie jest aż tak niesamowitym przełomem żeby ryzykować bana.

SideQuest już nie wymaga PC (wystarczy telefon):
...i życie stało się odrobinę przyjemniejsze ;)
Fajne to, szkoda tylko że za każdym razem trzeba najpierw podłączyć gogle kablem do telefonu albo PC i włączyć wireless ADB, ale pewnie inaczej się nie dało.
 

LaggyLuke

Mieszkaniec forum
Steam
g0nt
Nie bardzo wiem, gdzie to wrzucić. Niby bezpośrednio nie o grach, ale ew. dyskusja i tak na temat gier zejdzie :)

W każdym razie FB wykupił studio odpowiedzialne na Onward. W sumie 50/50 dla mnie - z jednej strony chciałbym, żeby Oculusowe AAA miały mechanikę na poziomie Onward (a nie MoH), z drugiej może to na dłuższą metę oznaczać odejście od rozwoju Onward właśnie.
Pożyjemy, zobaczymy.

 
  • Popieram
Reactions: arczi79

LaggyLuke

Mieszkaniec forum
Steam
g0nt
Arczi doæiero się budzi, więc mam szansę zabłysnąć ;)

Większy wywiad z Zuckusiem. Nieco o Queście Pro, planach na przyszłość, metaverse, etc.
Za późno dla mmirz żebym teraz czytam całość, ale nie widzę powodu, żebyście poczytali przede mną:
 
  • Popieram
Reactions: arczi79 and amzuk

Kaduczek

Nowy Forumowicz


Festiwal sztuki w Hamburgu, który można zwiedzać i oglądać instalacji jak i dzieła filmowe przez gogle. Trwa jeszcze dwa dni.
Przetestowałem, obejrzałem co było do obejrzenia. Podobało mi się intro gdzie lecimy sobie nad Hamburgiem aż do miejsca festiwalu. Sam pomysł ciekawy, treści robią wrażenie na takim chamie jak ja.
Wykonanie takie sobie moim zdaniem. Aplikacja sama w sobie jest ok. Co bym zmienił to wychodzenie gałką do tyłu z pracy którą oglądamy. Czasem chciałem tylko się obrócić a mi wyszło i trzeba było oglądać od nowa. Chodzenie tylko teleportem też nie zachęca.
No i rozdzielczość filmików, oglądałem na queście 2 i pikseloza czasem raziła.
Ale mimo tego szacunek za pomysł.

ps. jakby ktoś próbował bezpośredniego linku do apki oculus i by nie mógł ściągnąć to ten formularz dział, tylko trzeba trochę poczekać i link przychodzi drugim mailem.
 

Simplex

Apostoł VR
PSN
patrz niżej
XBL
patrz niżej
Steam
simplexpl
Zaraz upokorzony Mark zablokuje :D

Zwróćcie uwagę, ze na ASW bardziej zniekształcona jest ręka, a na VD bardziej zniekształcoe jest tło wokół ręki (co jest mniej widoczne, bo to tło).

The immediate background the hands pass over is stable on ASW but distorted on SSW. I originally assumed that ASW/SSW would move the whole image to compensate for any player movement that happened after rendering the image, but it seems that only a small part of the image is actually distorted/moved.
 
Last edited:
  • Popieram
Reactions: arczi79

LaggyLuke

Mieszkaniec forum
Steam
g0nt
Oh, VD! You did it again! <3 <3

Zapuściłem dzisiaj te SSW i damn!
Jakaś magia - Zero Caliber VR, wszystko na ultra (choć SS chyba na 100% bo zapomniałem puścić przez nakładkę Steam i nie chciało mi się przełączać) i trzyma 90FPS.
Bez tego na średnich grałem w 80FPS i czasem były spadki ...coś tam pewnie gliczuje miejscami ale póki co zauważam to tylko jeśli idę i wyświetlają się subtitlesy.
I jaklepsze, że w przeciwieństwie do Air Linka rozwiązanie VD nie obciąża komputera, bo obliczenia robi headset.
 
  • Popieram
Reactions: amzuk

LaggyLuke

Mieszkaniec forum
Steam
g0nt
te reklamy na starym koncie oculusa (nie facebookowym) też będą się wyświetlać?
Chyba za wcześnie, żeby były jakieś konkrety już (póki bo testowo ma wejść w Blaston i jakichś 2 innych grach), ale z czasem pewnie w takiej czy innej formie pojawi się wszędzie. Choć jeśli miałbym strzelać, to na Q1 reklamy pojawią się dopiero jak na min też będzie FB wymagany (czyli po 2 latach od premiery Q2).
Chciałem tylko przypomnieć, że Sony również coś tam nad reklamami pracuje :)
 

amzuk

Mieszkaniec forum
Łowcy gier od jakiegoś już czasu informują o przecenach w sklepie Oculusa.

Benchmark.pl informuje o grach VR w artykułach odnośnie premier gier w danym miesiącu.

Tvgry.pl ciągle udają, że VR nie istnieje :)
Ciekaw jestem, czy to zamierzona ignorancja.
 
  • Popieram
Reactions: arczi79

arczi79

Prezes
Łowcy gier od jakiegoś już czasu informują o przecenach w sklepie Oculusa.

Benchmark.pl informuje o grach VR w artykułach odnośnie premier gier w danym miesiącu.

Tvgry.pl ciągle udają, że VR nie istnieje :)
Ciekaw jestem, czy to zamierzona ignorancja.
Mają pewną formułę swoich programów na youtube... a niestety wiemy że VR słabo wypada oglądane na youtube ;) Zresztą - nie każdy musi gadać o VR. Dobrze że inni zaczęli.
 
  • Popieram
Reactions: amzuk