VR - nie o grach

Screwball

I Am Robot
PSN
skrubolski
SW
SW-1184-2264-3823
Trafiłem na filmiki, gdzie laska rzeźbomaluje (?) bardzo ładne rzeczy.


To jest robione w Tiltbrushu?

pozdr
 
Last edited by a moderator:

Danio

Prezes
PSN
arahjista
XBL
Danio237
Steam
Danio237
Głupi jestem. ? Przepraszam, tak jest jak się przegląda forum tylko przez "new posts", wszystko to jeden dział. Zwracam honor.
 

Screwball

I Am Robot
PSN
skrubolski
SW
SW-1184-2264-3823
trochę tak, ale możliwości raczej ma? to video jest przyjemne i muzyczka niczego sobie ;d

Z tego co widzę możliwości raczej zabawy gotowymi bankami z brzmieniami czy przekonfigurowanymi arpami, wszystko maksymalnie kwantyzowane i dobrane pod tonację, czyli dopasowane raczej tak jak chcieli autorzy, a nie "muzyk". No ale nie spodziewam się po tego rodzaju produkcji poważnego DAWa, to raczej ma być proste i przyjemne, no i na takie wygląda.

pozdr
 
  • Popieram
Reactions: Simplex

Screwball

I Am Robot
PSN
skrubolski
SW
SW-1184-2264-3823
Wydaje mi się, że te banki da się wymieniać? Co za problem dodać swoje sample? ;> Jest jeszcze Vinyl Reality

No może kiedyś sprawdzę, to dam znać co ten programik potrafi. Djka to inna bajka, wygląda już dość realistycznie, no ale w moim przypadku kompletnie bez sensu jak mam prawdziwe gramofony ;)

pozdr
 

wojto

Padawan
Grałem w Electronauts na PSVR, pograłem godzinkę czy dwie. Jest troszkę zabawy ale jak już sprawdzi się wszystkie instrumenty/efekty to czar trochę pryska i gra się nudzi chociaż utworów jest sporo. Oczywiście nie ma tu mowy o tworzeniu muzyki, wszystkie możliwe dźwięki pasują do tonacji utworu. Jak ktoś lubi takie klimaty muzyczne to pewnie wciągnie na dłużej.
 
  • Popieram
Reactions: Screwball

Simplex

Apostoł VR
PSN
patrz niżej
XBL
patrz niżej
Steam
simplexpl
Świetny przykład wybral - Robo Recall został zaprojektowany pod teleport i swobodne poruszanie psuje grę, bo jest za łatwo.
Sama idea ciekawa, pytanie jak szybko się zmęczysz od tego przebierania nogami.
 

Pistak

Badass
PSN
Bercik_Heniu
Pytanie do użytkowników PCVR. Jakieś must have apki (wideo, deakstopy itp)? Virtual Desktop nadaje się do czegoś, czy są inne alternatywy, czy olać to?
 

Kosmos

Prezes
Ja mam Virtual Desktop i w sumie nic więcej nie potrzebuję. Ogromna przewaga nad Oculusem, że można zrobić multi monitor display.
Tylko musisz się zastanowić, czy jest ci to potrzebne.

Do samego wideo masz mnóstwo darmowych apek.
 

arczi79

Prezes
W najnowszej mana mana dziewczyny wspominają o "beksiński vr experience".

Widziałem to w Sanoku w muzeum Beksińskiego. Ale było to już kilka lat temu - jeszcze na pierwszym HTC Vive. Wtedy robiło na mnie wrażenie... ale teraz to pewnie już wymagało by dopasowania do obecnych standardów VR.

PS: Obejrzałem teraz filmik z tego linka i to jadenak nie była ta prezentacja... tamta którą widziałem jednak wyglądałą trochę lepiej niż to z tego video z linka - to było dokładnie to: http://de-profundis.pl/
 
Last edited:
  • Popieram
Reactions: op1ekun

arczi79

Prezes
Pewnie nie można posta po poście... ale że zupełnie inny temat chcę poruszyć (bardziej związany z temate wątku) więc wspomnę tylko dwie aplikacje (nie gry!) które według wymiatają w VR:


Google Earth VR:



Space Engine VR:
 

Simplex

Apostoł VR
PSN
patrz niżej
XBL
patrz niżej
Steam
simplexpl
Jest, jeżeli sieć neuronowa zostanie wytrenowana ilomaś tam milionami obrazków oraz posiada dodatkowe informacje takie jak wektory ruchu, informacje pochodzące z poprzednich klatek.

modern rendering engines also give auxiliary information, such as depth values. We observed that, for neural supersampling, the additional auxiliary information provided by motion vectors proved particularly impactful. The motion vectors define geometric correspondences between pixels in sequential frames. In other words, each motion vector points to a subpixel location where a surface point visible in one frame could have appeared in the previous frame. These values are normally estimated by computer vision methods for photographic images, but such optical flow estimation algorithms are prone to errors. In contrast, the rendering engine can produce dense motion vectors directly, thereby giving a reliable, rich input for neural supersampling applied to rendered content.
Generalnie to radzę nie komentować bez przynajmniej pobieżnego zapoznania się z tekstem :)
 

amzuk

Mieszkaniec forum
Jest, jeżeli sieć neuronowa zostanie wytrenowana ilomaś tam milionami obrazków oraz posiada dodatkowe informacje takie jak wektory ruchu, informacje pochodzące z poprzednich klatek.

modern rendering engines also give auxiliary information, such as depth values. We observed that, for neural supersampling, the additional auxiliary information provided by motion vectors proved particularly impactful. The motion vectors define geometric correspondences between pixels in sequential frames. In other words, each motion vector points to a subpixel location where a surface point visible in one frame could have appeared in the previous frame. These values are normally estimated by computer vision methods for photographic images, but such optical flow estimation algorithms are prone to errors. In contrast, the rendering engine can produce dense motion vectors directly, thereby giving a reliable, rich input for neural supersampling applied to rendered content.
Generalnie to radzę nie komentować bez przynajmniej pobieżnego zapoznania się z tekstem :)
No to ja ze swojej strony radzę nie zwierzać każdej informacji ( nawet pisanej niby technicznym językiem) i nie zawierzać zanadto marketingowym przechwałkom. Pozwolę odwołać się do słynnego błędu kserokopiarek Xerox oraz Brother, które używały kompresji bazującej na metodzie słownikowania, wynikiem czego w drukowanych dokumentach niektóre cyfry były podmieniane na inne( źródło - niebezpiecznik.pl). Z pewnością i w przypadku rozwiązania bazującego na ai, raz będzie to Berlin, raz Zerlin, nawet jeżeli nie we wzorcowej scenie, to w kilku innych już tak.
 
  • Popieram
Reactions: arczi79

Simplex

Apostoł VR
PSN
patrz niżej
XBL
patrz niżej
Steam
simplexpl
To nie jest marketingowa przechwalka tylko praca naukowa (paper) pod którą podpisało się kilka osób i będzie prezentowana na Siggraph 2020. O ile mi wiadomo nie jest to konferencja marketingowców.

Jak ktoś chce polemizować, to wypadałoby najpierw przeczytać:

Jakby mi ktoś parę miesięcy temu ktoś powiedział że usprawniony DLSS nvidii z obrazu 1080p jest w stanie zrobić obraz prawie nie do odróżnienia od obrazu 4K to też bym go wyśmiał za "marketingowe przechwalki".
 

amzuk

Mieszkaniec forum
To nie jest marketingowa przechwalka tylko praca naukowa (paper) pod którą podpisało się kilka osób i będzie prezentowana na Siggraph 2020.

Jak ktoś chce polemizować, to wypadałoby najpierw przeczytać:
Faktycznie praca naukowa wydaje się być bardziej odporna na umieszczanie tego typu przechwałek. Bardziej chciałem zauważyć, że często od pracy naukowej i konceptu do realizacji długa droga, a jak widać i w produkcie rynkowym u poważnego producenta potrafią zdarzać się kuriozalne błędy.

Zapewne w przypadku rozwiązania Facebooka odnośnie AI supersampling skończy się jak w przypadku DLSS Nvidii, gdzie uczenie będzie robione per gra.

P.S. Nikt nie pisał tutaj, "nie czytałem więc się wypowiem", więc skąd ten zarzut?