System Wars!!!1

Muzi

Prezes
Jun 28, 2019
3,386
1,810
Dokladnie, ponieważ zdobywanie umiejętności niezwiązanych z tematem pracy niczegon nie poprawia.

Ja się z twoimi tezami zgadzam.

Problem jest taki, że założyłeś że robienie portów na PC to umiejętność niezwiązana z tematem pracy, a obecna polityka Sony jasno pokazuje, że robienie portów na PC jest od niedawna tematem pracy PlayStation Studios i jeżeli możemy spokojnie założyć, że od teraz wszystkie gry Sony będą z opóźnieniem wychodzić na PC, to bardzo dobre z punktu widzenia Sony jest aby ich studia umiały same robić te porty.

Po co mają każdorazowo płacić kupę kasy za tą usługę jak mogą to sami robić. Jak zrobili jeden port to każdy następny port będzie lepszy.
To jest marnowanie czasu i opóźnianie kolejnego projektu. Counterproductive. Zresztą mają teraz Nixxes od tego.
 
  • Popieram
Reactions: angh

angh

I Am Robot
Jun 27, 2019
5,325
3,170
Dokladnie, ponieważ zdobywanie umiejętności niezwiązanych z tematem pracy niczegon nie poprawia.

Ja się z twoimi tezami zgadzam.

Problem jest taki, że założyłeś że robienie portów na PC to umiejętność niezwiązana z tematem pracy, a obecna polityka Sony jasno pokazuje, że robienie portów na PC jest od niedawna tematem pracy PlayStation Studios i jeżeli możemy spokojnie założyć, że od teraz wszystkie gry Sony będą z opóźnieniem wychodzić na PC, to bardzo dobre z punktu widzenia Sony jest aby ich studia umiały same robić te porty.

Po co mają każdorazowo płacić kupę kasy za tą usługę jak mogą to sami robić. Jak zrobili jeden port to każdy następny port będzie lepszy.
Takie podejście - robienie gier jednocześnie na kilka platform - zaowocuje wydłużonym czasem produkcji, oraz większą ilością błędów.
Robienie portu po wydaniu gry oznacza jeszcze większe koszty, oraz czas. Lepiej zapłacić trochę więcej zewnętrznemu studio, niż opóźniać wydawanie kolejnego blocbustera.
Koszta produkcję przez wewnętrzne i zewnętrzne studio będą zblizone. Wewnętrzne studia nie pracują za darmo.
Wole nowe, dobre tytuły wydawane na ps co 3 lata, niż co 4, bo studio robi port. (Nie mówię, że prośbie zajmuje dokładnie rok, mówię, że wymaga czasu i nie chce, aby zajmowało czas, który mógłby być lepiej wykorzystany na nowy tytuł).
 

Sialala

Dzban Sierpnia i Pazdziernika 2019
Jun 27, 2019
4,653
4,974
43
Zielona Wyspa
Szczegolnie ze tych gier na PS5 cos nie widac za bardzo. Z takich PS5 exclusives to co wyszlo do tej pory? Astro, Ratchet, Returnal i Deamon's Souls? Deathloop jeszcze, ale to third party. Nie to, zeby u MS bylo lepiej, ale MS nie mowil ze od dzisiaj skupiaja sie na nowej generacji.
 
  • Popieram
Reactions: Xian

Muzi

Prezes
Jun 28, 2019
3,386
1,810
Zaraz przyjdzie Muzi albo angh i Wam napiszą, że jeszcze Spajderman i Sakboj i Destruction Allstars i Final Fantazy Integrade i Deat Stranding!
Mamy to omówione!
też bym tak pisał jakby jedynym ratunkiem dla Xboxa było kupowanie studiów i wydawców 3rd party, po to aby zbliżyć się poziomem eksów do konkurencji, bo sami albo nie umieją albo walą te same serie co kilka lat !
 

tolman

Badass
Jun 27, 2019
2,135
1,388
W tym tempie myślę, że spokojnie za 20 lat ich dogonią.

200.gif
 

Xian

Administrator
Staff member
Jun 27, 2019
995
766
Kassel, DE
Moja szklana kula mowi, ze pod koniec generacji* wyjada z TESem, Falloutem i innymi cRPGami. Na tym akurat polu Sony nie ma w zasadzie (jeszcze) nic.

*nie koniecznie obecnej!
 

Muzi

Prezes
Jun 28, 2019
3,386
1,810
na pewno kolejny Doom i gdzieś po drodze może Wolfenstein wróci do formy..może kolejny Prey lub Dishonored, Star coś tam też mnie interesuje

wcześniej czy później będę musiał PC zakupić przez zabranie Bethesdy jako wydawcy..thanks MS;) you fox

Bethesda jako dew sa słabi, ale jako wydawca mają sporo IP, które lubię
 

op1ekun

Stały bywalec
Jan 15, 2020
346
441
London


Ale dik muw
Bardzo Dick Muve :/ ale przypomniała mi się historia związana z GFN.

Otóż jakoś w marcu z dnia na dzień Death Stranding na GFNie wskoczył do maintenance. Zero komunikacji ze strony supportu. ZUPEŁNE ZERO. Sytuajca trwała przez miesiąc. Część osób spekulowała, że to było spowodowane tym, że testowana w tamtym czasie XBOXowa przeglądarka pozwalała streamować gry z GFNa.


PS Polecam trzymać się od GFNowego gówna
 
Last edited:
  • Popieram
Reactions: Simplex

Blue

Prezes
Jun 27, 2019
4,925
3,343

Niestety wychodzi na to, że trzeba poczekać do 2042, żeby Xbox zaoferował coś nowego, może nawet wtedy będzie najlepszy lineup w historii ;).

Wiem, że stare ale tutaj chyba nie było? :D
 

Sialala

Dzban Sierpnia i Pazdziernika 2019
Jun 27, 2019
4,653
4,974
43
Zielona Wyspa
Takie tam bzdury ju-eksowe po amerykańsku:
Ogolnie pelna zgoda - interfejsy uzytkownika konsol jest tragiczne, choc ja osobiscie lepiej sie odnajduje w tym od PS5 - mimo ze sporo rzeczy zajmuje tam wiecej "klikow", to wydaje mi sie, ze sa sensowniej rozmieszczone - ale ja awersje do systemu w XBoxie mam od czasow XOne. Interfejs w PlayStation jest dla mnie badziej naturalny pewnie dlatego, ze od czasow PS3 az tak bardzo sie nie zmienil (no dobra, zmienil sie mocno, choc dla mnie to byla bardziej ewolucja). Na szczescie jestem jedna z tych osob, ktore grzebia w ustawieniach konsoli raz, na poczatku (ewentualnie potem jeszcze po wprowadzeniu jakichs ulepszen, np. Dolby Vision w XBoxie ostatnio), a poza tym korzystaja z nich do grania.
 
  • Popieram
Reactions: op1ekun

Simplex

Apostoł VR
Jun 27, 2019
22,690
15,867
Krakow
mkwadratpodcast.pl
@mmgl zdradzony o świcie. Najpierw przez rolników, a teraz przez samego Zelnicka.

Ceo Take-Two

That said, there was all this hype for years about VR, and I wasn't very compelled by that. Thankfully, as a result, we didn't waste any money on it.


comment_0KmcGIjIQIwA2am8tdKd19sl2T0pCo7C.jpg
Ceo Take-Two

when VR first emerged as a potential technology (...) I also thought it was really exciting technically and said that we would participate.
Rockstar has already brought L.A. Noire to VR. NBA 2K has come to VR, I'm sure we’ll have more VR titles in the future as well



comment_0KmcGIjIQIwA2am8tdKd19sl2T0pCo7C.jpg