Problemy techniczne PlayStation

Dziki Kaczor

I Am Robot
Jun 27, 2019
5,054
4,066
32
Montego Bay
Ja bym obstawiał, że w marketach takie bajeczki sprzedawali, żeby miec petenta z głowy, w razie gdyby wybrał gwarancję producenta.

Kojarzy mi się, że takie teksty sprzedawali goście z serwisu jak jeszcze pracowałem w Saturnie. Ale może mi się już różne historie zlały w jedną, więc nie traktowałbym tego jako źródlo prawdy :p
 

Dziki Kaczor

I Am Robot
Jun 27, 2019
5,054
4,066
32
Montego Bay
Już myslalem ze to rozumiem, ale nadal nie rozumiem.

Najlepiej chyba trzymać się prawa w takich sytuacjach, więc myślę, że ten artykuł wszystko wyjaśnia:

 
  • Popieram
Reactions: Simplex

JaWamDam

Badass
Jun 27, 2019
2,236
1,900
40
Warszawa
Update sprzed chwili. Moja PS5 ma w poniedziałek wrócić do Neonet. Sklep jeszcze nie jest w stanie potwierdzić, czy będzie to naprawiona konsola, czy nowy egzemplarz. Dziś mają to ustalić z producentem.
Czyli znając życie w przyszłym tygodniu znów będę musiał wydzwaniać, bo pewnie nic się nie zmieni :/
 
  • Popieram
Reactions: Muzi

Mexiss

I Am Robot
Jun 27, 2019
6,919
5,080
Dlatego zawsze kupuję takie rzeczy w sklepie/sieciówce. Zawsze mam człowieka do którego mogę iść z problemem.
To może w Norwegii coś to zmienia. W Polsce ci ewentualnie chłop live powie "przepraszam, ale nic nie poradzę".
W Polsce miałem nieprzyjemność reklamować PS3 w Empiku na Świętojańskiej w Gdyni *pfffu pfffu*. Skończyło się na kilku wizytach u dyrektorki oddziału, rozmową z panią Ewą (nie pamietam nazwiska, chyba była głównym człowiekiem od HRu) i rzecznikiem. O co poszło? Moja konsola jak została oddana do sklepu tak po 13 dniach roboczych dostaję info, że poszła do serwisu. Myślałem, że to jakiś błąd i wróciła. Okazało się, że nie i dopiero ją mają wysłać. Patrzę, a moja konsola stoi dokładnie w tym samym miejscu co ją postawiłem. To zaczęło płonąć. Poprosiłem kierownika i załatwialiśmy sprawę. Potem okazało się, że to był samozwańczy kierownik sklepu, babka od HRu w centrali poinformowała mnie, że nie ma takiego stanowiska w tym sklepie etc. Dali mi konsolę zgodnie z wyznaczonym terminem przy pomocy rzecznika. Dali mi konsolę, ale też zepsutą. Tak samo z YLODem jak moja. Trafiło na przerwę świąteczną. Po przerwie wróciłem już po rozmowie z centralą. Dostałem pełen zwrot z paragonu, na którym były premierowe gry.

Wszystko to dzięki ziomkowi z forum, który był prawdziwym szefem jednego z Empików i podał mi kontakt do tej babki z centrali, która zajęła się osobiście tą sprawą.

No i efekt był nieprzyjemny dla typa co olał moją sprawę, bo niestety go zwolnili. Szkoda, ale to on kłamał i oszukiwał, więc nie czułem jakiś większych wyrzutów sumienia. Cała afera trwała jakoś powyżej dwóch miesięcy.

Nienawidzę krętactwa :/
 

Srebrny_Lis

Żywa Legenda
Jul 12, 2019
12,608
5,523
Ja w Polsce kupiłem tv, miał na starcie usterke. Tzn wyciek światła w nadmiarze, stwierdził to certyfikowany serwis lg.

No i prawo jest takie, że nawet jak ci sprzedadzą od kopa zepsuta rzecz, co miało tu miejsce, to mogą ci ja naprawiać, nie ma obowiązku że mają dać nowy

I tak by było. Ale pisałem o tym że w 2020 roku u mnie media expert, gdzie kupiłem skonczyl tak :

IMG_20200921_161834.jpg
Nie miałem z tym faktem nic wspólnego :)
Ale spaliła się im baza danych, ku mojemu zaskoczeniu nie posiadali w chmurze kopii (masakra lul) i mi kasę oddali, nie musiałem losu i kupiłem oleda
 

Muzi

Prezes
Jun 28, 2019
3,715
1,990
Każdy miał myślę swoje większe czy mniejsze przejścia z marketami rtv. Ja kiedyś zrobiłem aferę ( lata temu, chyba w 2005 roku ) w euro rtv agd, bo mi sprzedali tv z wystwy i przy demontażu podstawy owego pracownik ukruszył jeden plastik podstawy i mnie o tym nie poinformował. W domu rozpakowałem i nie mogłem oczywiście tej podstawy nawet dokręcić do Tv. Kierownik ( cham niemiłosierny, pracownicy go nie cierpieli ) z ryjem na mnie, że uszkodziłem podczas transportu/w domu sam. Dałem mu na miejscu tak popalić, ze pracownicy mi dziękowali, ze ktoś mu się w końcu postawił. Ale, reklamacji nie chciał uznać. Musiałem wziąć sprawy w swoje ręce i poszedłem do rzecznika praw konsumenckich, wystosowałem pismo do siedziby głownej i skończyło się listem z przeprosinami, wymianą na nowiutki TV i karą dla menadżera.
 

Srebrny_Lis

Żywa Legenda
Jul 12, 2019
12,608
5,523
@Mexiss Nie wykonywał swojej pracy, za co miał mu pracodawca płacić? Za obecność? Jak jest mądry to wyciągnął odpowiednie wnioski i tylko na tym skorzystał (on i jego nowy pracodawca).

@Srebrny_Lis "Nie miałem z tym faktem nic wspólnego" - dokładnie takiego tłumaczenia można się spodziewać od sprawcy ;)
Godzina mnie oczyszcza. O 5 rano się spaliło!
 

Simplex

Apostoł VR
Jun 27, 2019
24,438
17,239
Krakow
mkwadratpodcast.pl
niestety go zwolnili. Szkoda, ale to on kłamał i oszukiwał
Szanuję empatię (bez ironii),m ale jak dla mnie stety i nie szkoda. :)
Ja wiem, ale po prostu byłem zawziętym gnojkiem który chciał swojà ciężko zarobioną rzecz odzyskać. On mimo wszystko stracił źródło dochodu, a to gówniana sytuacja.
No ale stracił nie z Twojej winy, tylko z własnej.
 

JaWamDam

Badass
Jun 27, 2019
2,236
1,900
40
Warszawa
Idzie kurierem prościutko do domu. PS5 nie da się kupić stacjonarnie w Polsce, więc i cała obsługa tegoż jest że tak powiem "bezsklepowa". Są nawet osobne opcje na infolinii u nich dla tych co kupili w stacjonarnym sklepie i dla tych online.
 

knur

Moderator
Staff member
Jun 27, 2019
15,266
8,565
Wróciła! Z papierka, który był w pudełku wynika, że doszło do wymiany produktu. Mam to rozumieć, że mi całą konsolę wymienili?
Tak, czy siak działa, właśnie instaluje się Far Cry 6 i napęd jest słyszalny, ale już nie tak głośno jak wcześniej.
Dobrze, że szczęśliwy finał. Było postraszyć, że do jakiegoś UOKiK ich podasz jak nie dadzą jakiegoś gratisa w ramach rekompensaty. :)
 
  • Popieram
Reactions: JaWamDam

Mexiss

I Am Robot
Jun 27, 2019
6,919
5,080
Wróciła! Z papierka, który był w pudełku wynika, że doszło do wymiany produktu. Mam to rozumieć, że mi całą konsolę wymienili?
Tak, czy siak działa, właśnie instaluje się Far Cry 6 i napęd jest słyszalny, ale już nie tak głośno jak wcześniej.
W przypadku wymiany egzemplarza na nowy gwarancja śmiga od nowa. Tak przypominam w razie Niemca. U Sony tematy gwarancji to ważna część doświadczenia :D
 
  • Popieram
Reactions: JaWamDam and Muzi

JaWamDam

Badass
Jun 27, 2019
2,236
1,900
40
Warszawa
Wróciła! Z papierka, który był w pudełku wynika, że doszło do wymiany produktu. Mam to rozumieć, że mi całą konsolę wymienili?
Tak, czy siak działa, właśnie instaluje się Far Cry 6 i napęd jest słyszalny, ale już nie tak głośno jak wcześniej.
Dobrze, że szczęśliwy finał. Było postraszyć, że do jakiegoś UOKiK ich podasz jak nie dadzą jakiegoś gratisa w ramach rekompensaty. :)
Hehehe następnym razem 😉

@Srebrny_Lis
Mam już w niej platynę 😉 to był chyba ostatni tytuł, przed odesłaniem do naprawy. Po prostu leżała pod ręką 😆
No i chciałem pobrać Blood Dragona przy okazji
 
Last edited: