Torin

Administrator
Staff member
Jun 27, 2019
3,066
2,202
Internety
www.instagram.com
Ja sobie zapamiętam, że mnie nikim nazwałeś..."kolego"...
Wow. Ok. Komuś chyba piąteczek coś porobił w głowie.

Jest odwrotnie - umknął Ci "piątkowy" wydźwięk tego. Mój błąd, że emotikona nie dałem.

@ Rudy_Rydz - mylisz się. Wiadomo, że są tacy którzy szukają tylko łatwych calaków i platinek, ale są też tacy co chcą dobrej gry z przyzwoitą listą trosiągnięć, bo to też element gry.
Aaa, oki zabrzmiało trochę mocno z rana jakby kawy zabrakło
 
U

Usunięte konto 162

Guest
8pu0s8Z.jpg


100 000GS Fajnie, że się udało bez ciśnienia i jeszcze przed startem nowej generacji. Ciekawe czy pod koniec następnej będę miał 200 000.
 

knur

Moderator
Staff member
Jun 27, 2019
14,512
7,692
No ładnie to wygląda. Mi się w ogóle mega podoba animacja aczika, fajnie to zrobili, czuć, że coś wpada, u Sony tylko taki kwadracik się pojawia z boku, tak nieśmiało. :)
Jeszcze powinno zrobić oddzielnego aczika do calaka, jako ukoronowanie naszego trudu, coś jak platyna, to jest bardziej odczuwalne niż sucha liczba 1000/1000. No i w statach od razu widać, która gra jest na 100% zrobiona.
 

l0s r0b3rt0s

Stały bywalec
Jul 3, 2019
374
176
Poznań
Perfectionist - Make 2,000 Groschen a day from Pribyslavitz

2754126.jpg


Są takie osiągnięcia, których wbicie jest dla mnie ważniejsze niż ukończenie gry - też tak czasami macie? Po ich zrobieniu zapał jakoś lekko maleje, można zrobić chwilę przerwy na inną grę. Jak tylko dowiedziałem się, że w Kingdom Come można rozbudować swoją własną wiochę, to wiedziałem, że będzie to dla mnie ważniejsze niż główny wątek, a maksymalizacja zarobków była dla mnie jakimś celem. Oczywiście nie rzucę gry w połowie, ale jak tylko pobudowałem większość rzeczy i wbiłem osiągnięcie to postanowiłem zrobić kilka dni przerwy, całkowicie zmienić klimat i odpalić Surviving Mars 😅 Chociaż jak teraz o tym myślę, to dalej bawię się w budowanie, tylko w kosmosie...
 

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,538
1,029
Mnie raczej nie zdarzyło się zabrać za inną grę zanim skończyłem aktualnie odgrywają, ale potrafię sobie taki scenariusz wyobrazić w przypadku długich tytułów.
 
  • Popieram
Reactions: ping

l0s r0b3rt0s

Stały bywalec
Jul 3, 2019
374
176
Poznań
Ja tu wbiłem jakieś 150h i jeszcze mam awersję do fast travel, więc objechałem wszystko kilka razy zbierając fundusze i surowce... pewnie skończyłbym główny wątek, gdybym nie zabierał się za ten dodatek 😅
 

ping

Stały bywalec
Jul 1, 2019
321
211
Mnie raczej nie zdarzyło się zabrać za inną grę zanim skończyłem aktualnie odgrywają, ale potrafię sobie taki scenariusz wyobrazić w przypadku długich tytułów.

Najrozsądniejsze podejście. Kiedyś skakałem po grach i większości nie kończyłem. Teraz max 2-3 gry jednocześnie (co jest sporym postępem względem skakania po 10 tytułach).
 

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,538
1,029
Control (1390/1390) - moją ulubioną grą Remedy w tej dekadzie pozostaje Alan Wake (zarówno właściwa gra, jak i spin-off), ale Control też mi się podobało. Calak w podstawce był prosty, w DLC trzeba się było lekko wysilić (znajdźki). Gra ma niby "endgame'owy" potencjał, ale tylko niby. Po wbiciu calaka nie widzę sensu grania w tryb ekspedycji (tutaj wymaksowanie akurat zdaje się być wyzwaniem) czy bawienie się w dodane w DLC wyzwania na czas czy tryb hordy.
 

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,538
1,029
Borderlands 3 (1935/1935) - mam nadzieję, że nierówny wynik wynika z tego, że kolejne płatne DLC (m.in. nowe drzewko umiejętności dla każdej postaci) doda te brakujące 65 punkty. Pierwsze Borderlandy, w których mam calaka, więc i najlepsze. :LOL:
Ale serio - IMO najlepsza odsłona: największa, najlepsze klasy, ale i postaci (normalne dialogi są, jak w Borderlands: TPS), szybko się leveluje, porządne bronie sypią się na gracza jak krople deszczu w czasie ulewy, zróżnicowane i ciekawe oraz zazwyczaj zabawne questy poboczne (najbardziej rozwalił mnie quest z pierwszego płatnego DLC, ktory wymagał m.in. dostarczenia lodów z owocu durian, właśnie ze względu na charakterystyczny dla niego fetor). Grając w tym samym czasie w poprzednią część (TPS) od razu rzucała się w oczy różnica w jakości. W B3 po prostu wszystko działa lepiej, dynamieczniej, gracz ma wrażenie, że ktoś skroił całość pod niego. Żeby jeszcze tylko dało się auto-aima wyłączyć - pod tym względem spin-off lepszy jest. Wszystkie 4 pakiety DLC też mi się podobały (ale zgadzam się z recenzentami, że ostatni to takie 6/10 raczej). Niczym sprzedawca z Allegro: "gorąco polecam".
 

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,538
1,029
Kończy się generacja, a ja mam pewne złogi w zakresie aczików i chciałem to przynajmniej częściowo nadrobić przed premierą nowej kąąsoli. W szczególności raziło mnie to, że od końca 2016 mam mniej niż 700 gs w CoD: IW i w remasterze MW. Ten drugi przypadek bolał w szczególności, bo acziki tylko singlowe, grę znałem kiedyś na wylot, a od 4 lat marne 440/1000. Nie mogłem tego tak zostawić, ale jednocześnie powiedziałem sobie, że calaka odpuszczam, bo "No Fighting in The War Room" i "Mile High Club" na weteranie to za dużo na raz, a co dopiero na dwa. Ale jakieś misje na weteranie trzeba było porobić żeby to 700 gs przekroczyć, no i chciałem pobić to 15.1 sekundy w misji treningowej (w końcu wyszło 14.35). No i pojebało mnie i stwierdziłem, że jednak scalakuję. Moze to wynikało z tego, że calak w remasterze MW2 jest kiepsko "wyceniany" na TrueAchievements i miałem pewien niedosyt. Tak czy siak, ponownie przeszedłem przez gehennę "No Fighting..." (przy okazji potwierdzając moją hipotezę z 2007, że checkpointy uzależnione są od tego ile czasu gracz ma w danym momencie) i wnisołem po razu wtóry betonowy krzyż na Golgotę o nazwie "Mile High Club". W 2007 zrobienie tego zabrało mi jakieś 3h i z 1000 kurew rzuconych w stronę TV. Tym razem bylo to "tylko" 2h z haczykiem i nie więcej niż kilkadziesiąt odwołań do najstarszego zawodu na świecie. Skillz. Oczywiście, podpatrzyłem sobie na YT jak radzą sobie lepsi, ale pamiętałem, że "tutoriale" jakie oglądałem w 2007 pokazywały nieco inne metody (głównie, jak w rzeczywistych działaniach SAS, chodziło o arcy-ważną sprawę trzymania się jednej ze ścian oraz odpowiedni timing przy używaniu flashbangów). Ostatecznie, z czego jestem wielce dumny, dokonałem syntezy tego co pamiętałem z nowym i z autorskimi rozwiązaniami (np. robienie użytku ze strzelby upuszczanej przez jednego z pierwszych przeciwników). Dzięki czemu osiągnąłem (BIG) sukces w postaci:

CoD: Modern Warfare Remastered (1000/1000).

Być może jest w tym jakaś symbolika - ostatni calak na (wkrótce) starej kąąsoli to calak w odświeżonej wersji gry, która była dla mnie najlepszą kiedy moja przygoda z kąąsolami się zaczynała w 2007...
 
Last edited:

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,538
1,029
AC Valhalla (1000/1000) - 135h mi zajął. Bardzo wciągająca i grywalna produkcja z pięknym światem, który naprawdę chce się eksplorować. Bardzo mi się podobała, czekam z niecierpliwością na dodatki (w szczególności ten o irlandzkich druidach), ALE nie mogę jednoznacznie stwierdzić czy bardziej mi się podobała od Odyssey. Pewne elementy są lepsze, ale inne bardziej podobały mi się w odsłonie z 2018 (np. częściej gracz decydował co w dialogach powiedzieć, były liczniejsze okazje do lesbijskich romansów*, walki z mitycznymi potworami, skalowanie poziomu*). Tak czy siak, 9/10, cieszę się, że to jest moim pierwszym calakiem na next genach.

* - w Valhalli są tylko 4 okazje (może 5, w jednym przypadku dwuznaczność jest tak duża, że w sumie nie wiadomo), a w Odyssey (wraz z DLC) było co najmniej dwa razy tyle!

** - dla mnie to akurat plus, bo koszenie wszystkich mając level 50, kiedy oni mają 10 mnie nie bawi. W Valhalli niestety tak jest i podwyższenie trudności walki w opcjach nie zapobiega temu.
 

naughtydog

Nowy Forumowicz
Jan 3, 2021
3
8
Poszukuję towarzysza do zrobienia dwóch osiągnięć w grze Man Of Medan. Jedno dotyczy wspólnego przejścia gry (Shared Story), drugie jest związane z uzyskaniem maksymalnej relacji pomiędzy braćmi (najłatwiej zrobić to wspólnie w trybie Shared Story). Gra jest dostępna w Xbox Game Pass.

LRVZsER.png
 
U

Usunięte konto 162

Guest
Cyberpunk (1000/1000) - o tej grze powiedziano już wszystko więc może skupię się tylko na samym wbijaniu osiągnięć. Jeśli chodzi o umiejętności gracza to nie ma żadnego osiągnięcia z którym miałby problem przeciętny gracz. Wszystko wpadnie nawet na poziomie łatwym. Widzę tylko dwa problemy w robieniu calaka za 1 przejściem gry. Może zdarzyć się tak, że akurat zainwestujemy atuty i punkty umiejętności w taki sposób, że nie będziemy w stanie zrobić pewnych rzeczy wymaganych do osiągnięcia. Nie jest to chyba żaden spoiler jeśli powiem, że jeśli dobrze pamiętam trzeba mieć do pewnych osiągnięć 16 budowy i 16 inteligencji. Druga trudność to 3 miejsca, w którym możemy coś pominąć/nie zrobić co definitywnie zamknie nam drogę do zrobienia osiągnięcia. Trzeba też zarabiać dużo pieniędzy, zbierać loot, sprzedawać itp bo trzeba wykupić wszystkie samochody, które często do tanich nie należą. W sumie jednak największym wyzwaniem jest czas jaki trzeba poświecić tej grze, aby wbić calaka. Mówimy tu o czyszczeniu całej mapy. Co ciekawe ludzie często donoszą, że niby mają popsute osiągnięcia bo nie wpada im za "wyczyszczenie" całej dzielnicy i np. zatrzymują się na 94-98%. Można to włożyć między bajki, wszystko działa dobrze. Jest to spowodowane tym, że pewne zadania zaczynają się w jednej dzielnicy, a kończą w innej i wtedy taki quest jest zaliczany do dzielnicy gdzie się kończy. Stąd wynika dezorientacja ludzi, którzy widzą całą wyczyszczoną dzielnice na mapie i 98% progresu osiągnięcia. Tak w ogóle to plus dla CDProject Red, że poszli względem Wiedźmina 3 na Xbox do przodu i osiągnięcia maja śledzony progres. Poza tym jest łatwo prosto i przyjemnie. Nie warto chyba podglądać sekretnych osiągnięć bo mogą zepsuć fabułę po prostu róbcie często zapisy gry przed kluczoymi misjami żeby móc ewentualnie kiedyś wrócić do tego miejsca i zrobić coś inaczej. Jako ciekawostkę dodam, że za każde zakończenie gry jest oddzielne osiągnięcie, ale jest też jedno zakończenie, za które takiego osiągnięcia nie ma i pewnie wiele osób go nigdy nie zobaczy i nawet nie będzie wiedzieć, że takowe istnieje. ;)
 
Last edited by a moderator:
  • Popieram
Reactions: Berek and TurboGad

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,538
1,029
A ten czas to tak szacunkowo ile? 50h? 100h? 150? Jak to kiedyś nareperują i dostosują do XSX to też chętnie calaczka wbiję. Widać jednak, że się trochę CDPR nic nie poduczył w osiągnięcia w dużych i długich grach i dlatego jak najbardziej trzeba sobie sekretne acziki przestudiować przed graniem i poczytać co jest do pominięcia.
 

trenth

Stały bywalec
Nov 30, 2020
203
181
Poznań
TES V: Skyrim 1550/1550 Udało mi się splatynować w końcu tę grę w wersji z DLCkami. Chyba kiedyś miałem też wszystkie trofea na PS3 w podstawce. Zajęło mi to 102h. Skyrima kocham, chociaż trochę się zestarzał. Ścieżki dźwiękowej często słucham dla relaksu i w pracy. Wręcz trochę smutno, że ta przygoda już się skończyła.
 
  • Popieram
Reactions: Alexej and TurboGad

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,538
1,029
Gratulacje. Pamiętam te dziesiątki godzin wyjęte z życiorysu. W sumie najgorsze, bo najbardziej wymuszone, to było to "simsowanie", tak kochane przez Bethesdę - budowa domu.
 
  • Popieram
Reactions: trenth

trenth

Stały bywalec
Nov 30, 2020
203
181
Poznań
Gratulacje. Pamiętam te dziesiątki godzin wyjęte z życiorysu. W sumie najgorsze, bo najbardziej wymuszone, to było to "simsowanie", tak kochane przez Bethesdę - budowa domu.
100% zgoda, najgorsze, bo najnudiejsze, było budownie domów. Zapomniałem napisać, że calak bardziej czasochłonny niż trudny.
 
Last edited:

Srebrny_Lis

Żywa Legenda
Jul 12, 2019
11,956
5,169
Też mam platynę na PS3. Masę roboty i notatek pamiętam, te ostatnie jak czynić by się trofea nie zglitchowaly niektóre :)

Bardzo mi się podobało, ale dziś pewno już by tak nie było. Skalowanie poziomu już jak dla mnie nie do przeskoczenia, bezsens
 
  • Popieram
Reactions: trenth

Berek

Mieszkaniec forum
Jun 29, 2019
712
448
Cyberpunk (1000/1000) - o tej grze powiedziano już wszystko więc może skupię się tylko na samym wbijaniu osiągnięć. Jeśli chodzi o umiejętności gracza to nie ma żadnego osiągnięcia z którym miałby problem przeciętny gracz. Wszystko wpadnie nawet na poziomie łatwym. Widzę tylko dwa problemy w robieniu calaka za 1 przejściem gry. Może zdarzyć się tak, że akurat zainwestujemy atuty i punkty umiejętności w taki sposób, że nie będziemy w stanie zrobić pewnych rzeczy wymaganych do osiągnięcia. Nie jest to chyba żaden spoiler jeśli powiem, że jeśli dobrze pamiętam trzeba mieć do pewnych osiągnięć 16 budowy i 16 inteligencji. Druga trudność to 3 miejsca, w którym możemy coś pominąć/nie zrobić co definitywnie zamknie nam drogę do zrobienia osiągnięcia. Trzeba też zarabiać dużo pieniędzy, zbierać loot, sprzedawać itp bo trzeba wykupić wszystkie samochody, które często do tanich nie należą. W sumie jednak największym wyzwaniem jest czas jaki trzeba poświecić tej grze, aby wbić calaka. Mówimy tu o czyszczeniu całej mapy. Co ciekawe ludzie często donoszą, że niby mają popsute osiągnięcia bo nie wpada im za "wyczyszczenie" całej dzielnicy i np. zatrzymują się na 94-98%. Można to włożyć między bajki, wszystko działa dobrze. Jest to spowodowane tym, że pewne zadania zaczynają się w jednej dzielnicy, a kończą w innej i wtedy taki quest jest zaliczany do dzielnicy gdzie się kończy. Stąd wynika dezorientacja ludzi, którzy widzą całą wyczyszczoną dzielnice na mapie i 98% progresu osiągnięcia. Tak w ogóle to plus dla CDProject Red, że poszli względem Wiedźmina 3 na Xbox do przodu i osiągnięcia maja śledzony progres. Poza tym jest łatwo prosto i przyjemnie. Nie warto chyba podglądać sekretnych osiągnięć bo mogą zepsuć fabułę po prostu róbcie często zapisy gry przed kluczoymi misjami żeby móc ewentualnie kiedyś wrócić do tego miejsca i zrobić coś inaczej. Jako ciekawostkę dodam, że za każde zakończenie gry jest oddzielne osiągnięcie, ale jest też jedno zakończenie, za które takiego osiągnięcia nie ma i pewnie wiele osób go nigdy nie zobaczy i nawet nie będzie wiedzieć, że takowe istnieje. ;)
Też wbiłem calaka pare dni temu. Mój pierwszy calak nie licząc Fight Night 3 na x360 ale tam było ich, tych osiągnięć, bodaj 8 i wpadały za same przejście kariery.
Dziwne ale w żadnym momencie nie czułem zmęczenia czy znużenia. Bardzo przyjemny calak. Miałem problem z zabiciem jednym strzałem snajperki dwóch typów ale okazało się że problemem była sama snajpa której używałem. Miała wybuchający strzał więc najzwyklej nabój nie przechodził dalej (hehe). No i dla jednego z zakończeń musiałem kawałek gry powtórzyć, na szczęście sejwa miałem dość blisko tego momentu.
 
  • Popieram
Reactions: Usunięte konto 162

Jay

Badass
Jun 28, 2019
1,554
1,259
Bydgoszcz
Wchodzę sobie na TrueAchievements i widzę powiadomienie "Gratulujemy przekroczenia 190k GSa", no i spoko, ostatnio z ludzmi z Uniwersytetu Acziwmętuff przechodzilem Halo: Reach na Legendary, a przedtem robiłem wszystkie cziwosy multi, więc się zgadza.
Dziś przypadkiem patrzę na konsoli, że mam równe 190000 :D Ładnie wygląda, nie planowałem tego "Just woke up liek dis" ;)

NvpwAlh.png
 

Alexej

Administrator
Staff member
Jun 27, 2019
1,708
2,619
Gratki.

Jak mi w 2007 roku Half Life Episode 2 zepsuł wynik nierównymi achievementami, tak do dziś nie udało mi się pozbyć nierównej końcówki. Toteż aktualnie mam gamerscore w wysokości równo 88,008.
 

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,538
1,029
Ja nierówny wynik (bodajże z powodu Ghost Recon Advanced Warfighter) mam też jakoś od lat 2007-2008 i "nauczyłem się z nim żyć". Wręcz czerpię dumę z tego, że gamerscore jest nie tylko niemały (wysokim to go nie śmię nazywać przy tym co niektórzy mają), ale jeszcze inny niż u większości!
 
M

michaukowski

Guest
Star Wars Jedi: Fallen Order (1000/1000)

Co prawda gra jeszcze z pastgenów ale jest to mój pierwszy calak zdobyty na "nowej generacji". Można wrócić do każdego momentu w grze (poza ostatnią sekwencją ale nie ma tam nic szczególnego, co by przeszkodziło w zdobyciu calaka/platyny). Nic nie da się pominąć. Miejscami nie było zbyt różowo ale ogólnie muszę powiedzieć, że to było bardzo przyjemne doświadczenie.
 

Berek

Mieszkaniec forum
Jun 29, 2019
712
448
Ja nierówny wynik (bodajże z powodu Ghost Recon Advanced Warfighter) mam też jakoś od lat 2007-2008 i "nauczyłem się z nim żyć". Wręcz czerpię dumę z tego, że gamerscore jest nie tylko niemały (wysokim to go nie śmię nazywać przy tym co niektórzy mają), ale jeszcze inny niż u większości!
Ja ostatnio grałem z dziećmi w bodajże Moing out. Pierwszemu aczik jaki dostałem był za dosłownie 1GS. Pierwszy raz takie coś dostałem. No i mam teraz 32986
 

knur

Moderator
Staff member
Jun 27, 2019
14,512
7,692
Przeważnie takie zwyrodnialcze acziki występują niedaleko po sobie w konkretnej grze, żeby można to szybko naprawić, jak komuś przeszkadza.
 
  • Popieram
Reactions: TurboGad

Jay

Badass
Jun 28, 2019
1,554
1,259
Bydgoszcz
Przeważnie takie zwyrodnialcze acziki występują niedaleko po sobie w konkretnej grze, żeby można to szybko naprawić, jak komuś przeszkadza.

"Niedaleko" tak jak w przypadku OverCooked - za tutorial dostajemy 1GS, a za 3 gwiazdki we wszystkich poziomach 199GS :D A samo Moving out ma dużo cziwosów z nieparzystą liczbą GSa, np. 69 HEHE.
 

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,538
1,029
Ale już w takim Doom Eternal jest jedno osiągnięcie za 33 punkty za masakrowanie demonów i drugie za 67...za dalsze zmasakrowane demonów. To są jedne z dwóch najprostszych osiągnięć w całej grze.
 

knur

Moderator
Staff member
Jun 27, 2019
14,512
7,692
Całkiem przypadkowo wbiłem swojego pierwszego "cielaczka" na x, gra to Genesis Noir. Wbił się sam, bo pewnie to jest na zasadzie gier od telltale, że nie da się nie wbić. :D
 

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,538
1,029
Tak czy siak, gratulacje. Lub, jak to było popularne na innym forum o kąąsolowych gierkach dla dzeici, "gratki".

Przy okazji napiszę co mi w tym roku już udało się scalakować:

Hitman 3 (1540/1540) - świetna gra, choć nowości tutaj niewiele. No i perspektywy na rozwój są IMO mizerne - seria DLC o Czechach głównych wygląda mizerne, nie to co w przypadku Hitmana 2 - gracz miał na co czekać po skończeniu podstawki.

Immortals: Fenyx Risining (1520/1520)
- wiadomo, gra od Ubi, więc dobra z automatu... Żarty na bok, ale to naprawdę przyjemna gra, ale ja jednak wolę AC.

Kill it with Fire! (1000/1000) - zabawny indyk o tępieniu pająków przy użyciu sprzętów oczywistych i adekwatnych do zadania, takich jak książka, patelnia, rewolwer, szuriken, granatnim czy wreszcie bomba wodorowa ("jedyny sposób żeby mieć pewność!"). Jako osoba wyjątkowo brzydząca się pająkami nie mogłem nie zagrać. Calak łatwy i przyjemny, potrzeba na niego paru godzin.

Doom Eternal: Ancient Gods (500/500) - ponieważ dodatki są samodzielne to potraktowałem to jako kruczek prawny żeby je tutaj dopisać (nie mają osobnej listy osiągnięć jak np. tryb multi do Preya). Dobre DLC, ale jest nieco problemu z balansem trudności (pierwsza części zbyt trudna, drugs zbyt łatwa odrobinkę).
 
Last edited:

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,538
1,029
No i ten dźwięk. Jeden z polskich rekordzistóe pod względem GS (przynajmniej ponad dekadę temu) skwitował to tak: "ja muszę odblokowywać osiągnięcia, bo mnie ten dźwięk uspokaja". :D

Dodam, że wtedy nie bylo podziału na osiągnięcia "plebejskie" i "elitarne" (mniej niż 10% grających w daną grę je opublikowało, wiadomo, z czasem status może dane osiągnięcie stracić), które mają inny, jeszcze przyjemniejszy "dżingiel".
 
  • Popieram
Reactions: Alexej and Jay

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,538
1,029
Borderlands 3 (2175/2175) - do dzisiaj nie miałem calaka w żadnej część Borderlands. Z drugiej strony nie dziwi mnie, że akurat w tej się udało - IMO najlepsza i skrojona po to żeby graczowi "robić dobrze" (pomijam rzeczy, których spatchowanie zajęło miesiące). W sumie to jak dodadzą jakiś nowy kąątent, nawet bez trosiągnięć, to jestem gotów wrócić do tej gry, tak mi się podobała w zasadzie od pierwszych godzin do ostatnich. Nie wiem czemu jeszcze tego nie uznałem za GOTY 2019...
 
M

michaukowski

Guest
Outriders (1000/1000)

Czy jest to łatwy calak? Pewnie, że łatwy. Wszystko można ugrać na najłatwiejszym poziomie świata, więc nie trzeba się z niczym męczyć. Znajdźki wpadają praktycznie same. Za samo przejście fabuły i misji pobocznych dostajemy ich tyle, że wystarczy zebrać kilka nieobowiązkowych i osiągnięcie wpada. Jednak pomimo tego, grindu się nie uniknie. Chodzi o wyzwania ogólne i klasowe. Tutaj spędzi się najwięcej czasu. Dużo również zależy od stylu gry, jaki preferujemy. Jak ktoś lubi używać wszystkiego, to później będzie mu łatwiej maksować poszczególne wyzwania. Czy jest to calak czasochłonny? Dla mnie, jak najbardziej. Uważam, że te 35 godzin, to czas minimum, aby wbić calaka/platynę.