Necromunda: Hired Gun

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,501
981
Cena budżetowa, ale w sumie Shadow Warrior od warszawiaków też był grą tej kategorii i był dobry. Swoją drogą, to od lat (tak ze 20) byłem przekonany, że jak zrobią grę akcji w klimatach Necromundy to Kal Jerico będzie protagonistą, a tutaj mamy typową postać gracza - pakiet pre-orderowych bonusów wskazuje, że sobie płeć będzie można wybrać.
 

angh

I Am Robot
Jun 27, 2019
5,318
3,147
Jakos nie widze szansy na jakis wiekszy sukces. A szkoda, bo setting swietny i bardzo mi brakuje dobrych gier z tego universum (wfb tez jest niby jego czescia). Poza total war i pierwszymi rts w 40k reszta jest dosc slaba gameplayowo.
 

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,501
981
Mnie też się podoba i to mnie właśnie martwi: "to zbyt dobre, żeby było prawdziwe". Po prostu za dobrze to się zapowiada jak na grę w tej kategorii cenowej, od wydawcy który średniakami stoi. Z drugiej strony, jestem ostatnim który dobrym średniaczkiem by wzgardził, więc chyba też dam szansę.
 

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,501
981
Jestem święcie przekonany, że model rozgrywki jest analogiczny do Shadow Warrior 2 (minus co-op): czyli jest fabuła, ale wszystko sprowadza się do wykonywania generowanych w nieskończoność zleceń i zbieraniu i ulepszaniu broni, a sama walka przypomina właśnie Dooma niż Coś. Świat pewnie też jest przynajmniej w jakimś stopniu proceduralnie generowany. Nawet obecność sekretów podkreślają. I w sumie OK, bo remake Shadow Warrior to dobry przykład, że Indie shooter bez dziewięcio-cyfrowego budżetu może się udać.
 
  • Popieram
Reactions: arczi79

arczi79

Prezes
Jun 23, 2020
3,159
1,955
Jestem święcie przekonany, że model rozgrywki jest analogiczny do Shadow Warrior 2 (minus co-op): czyli jest fabuła, ale wszystko sprowadza się do wykonywania generowanych w nieskończoność zleceń i zbieraniu i ulepszaniu broni, a sama walka przypomina właśnie Dooma niż Coś. Świat pewnie też jest przynajmniej w jakimś stopniu proceduralnie generowany. Nawet obecność sekretów podkreślają. I w sumie OK, bo remake Shadow Warrior to dobry przykład, że Indie shooter bez dziewięcio-cyfrowego budżetu może się udać.
Fajnie montują te filmiki i tam gdzie akcja jest dynamiczna i dużo wybuchów to fajnie to wszystko wygląda... gorzej jak pokazują bardziej statyczne chodzenie bez rozpierdzielu - wówczas graficznie to tak średniawo. No i najważniejsz - co z muzyką? Doom w połowie to fenomenalne udżwiękowienie i muzyka.
 

Kosmos

Prezes
Jun 28, 2019
3,027
1,746
Kagoshima
Czysty gameplay:




Dodałem do wishlisty. Kiedyś zagram, ale jeszcze nie teraz.

Ukh0m.png
 

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,501
981
Na razie tylko recenzje wersji PC-towej. Rysuje się z nich obraz zgodny z realistycznym oczekiwaniami: średniak, którego ograniczony budżet widać, ale walka w stylu Dooma się udała. Psa przereklamowali ponoć, po prostu działa jak jedna z umiejętności i ma AI takie-sobie.
 
  • Popieram
Reactions: Kosmos

Naars

Prezes
Aug 22, 2019
2,831
3,719
31
Wrocław
Po pracy sprawdzę, jako odpowiedzialny pracownik nie grywam gdy pracuję na ho :)
3 godziny później:
Tani naśladowca Dooma w świecie Necromundy. Łącznie ze skakaniem i dodanym tu bieganiem po ścianach. Niby to fajne, ale jakieś takie lekkie i bez pierdolnięcia. Przynajmniej w drugiej misji. Ginę nie od przeciwników a od źle wymierzonych skoków.
giphy.gif


Ja nie gram, ja testuję.
Coś mi mówi, że zacząłeś "testowanie" jak tylko skończyłeś pisać pierwszą wiadomość :D
 

TurboGad

Badass
Jun 28, 2019
1,501
981
W czasie ogrywania pierwszej misji to miałem wrażenie, że:

a) to jednak takie 5/10
b) kampanię marketingową to mieli naprawdę dobrą...

...ale! Po skończeniu tego prologu gra pokazała swoje głębsze i bogatsze oblicze i moja ocena wzrosła. Miałem rację, że tutaj są "zlecenia" w stylu Shadow Warrior 2 i mają grindowy charakter, ale summa summarum bliżej im do tych bez końca generowanych zleceń z AC Odyssey/Origins. Licznik fps'ów pokazuje cały czas 59.00-60.00, ale czasem miałem wrażenie, że to chyba oszukane jest. W 4K też jakoś nie wierzę. Bolą mnie animacje zabójstw z bliska - choreografia jest fajna, ale animacje są słabo wykonane i detekcja kolizji w ich czasie leży.