Muzyka elektroniczna

Danio

Badass
PSN
arahjista
Steam
Danio237
Ja też jeśli miałbym się nazwać fanem jakiegoś gatunku to najbardziej elektroniki. Z tym, że ja wszystko tak po prostu nazywam, a nie zagłębiam się jeszcze bardziej na kategorie bo od tego miliona nazw można sobie czachę spalić. Daft Punk, Justice, The Prodigy, Chemical Brothers, Kraftwerk, Żar Myszę Żdżarł, dla mnie to wszystko elektronika.

A fazę na metal i szatana to się w gimnazjum miało. :p

Bloodergo

Prezes
PSN
BloodergoPL
XBL
Bloodergo
Steam
Co pan, ja nie jestem rolnikiem.
Też lubię, ale nie widzę sensu zakładania kolejnego wątku, bo zaraz każdy typ muzyki będzie miał swój oddzielny i się zrobi syf jak w podcastowie :D

dziki

Badass
PSN
fajnalowiec
Steam
fajnalowiec
a dumplings to nie sa pozostalosci xxanaxxa?
https://www.youtube.com/watch?v=6etk6aKXxhA

z pl nowych kapel to dla mnie to jest naj objawieniem po smoliku. Szkoda, ze tylko 1 album wydali na razie:
https://www.youtube.com/watch?v=OkgJsxHi6RY

matko z corka, jakie to forum jest z***ne. W zaleznosci od kolejnosci w jakiej cos robie jestem w stanie wyswietlic link yt w 1 linijce albo nie :D
Dla przykladu ten sam link co powyzej z tymi samymi bb tagami:
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=OkgJsxHi6RY[/URL]

dziki

Badass
PSN
fajnalowiec
Steam
fajnalowiec
bo zajmuje miejsce i ogolnie wiecej czasu trace jak skroluje posty z obrazkami/filmikami. Jakby byly tylko linki to nic cie nie rozprasza, jest 1 schemat prosty i przejrzysty. Jak mnie interesuje kto cos napisal to klikam linka. Tak mam takie "nowoczesne" sciany jak na fb/insta/twitter.
No i na lynxie sie lepiej same linki wyswietlaja ;)

dziki

Badass
PSN
fajnalowiec
Steam
fajnalowiec
hehe, bede z tym musial jakos zyc ;) Ale jakbym mial mozliwosc to wszedzie w swoim panelu uzytkownika w kazdym serwisie bym tak ustawial. Linki > embedded.

Sialala

Dzban Sierpnia i Pazdziernika 2019