MKwadrat podcast - gry wideo, VR, flippery i szczypta popkultury

Mexiss

Prezes
PSN
Astarr
XBL
Mexthar
Steam
Astarrpl
Ostatnio odcinek to w skrócie musztrowanie Razera przez Simplexa. :D
Też odniosłem takie wrażenie...
Tym razem najlepsza część była o filmach (część o gra to jak jedno wielkie Deja Vu).
Dalej Audica, coś tam Unchained i Pistol Whip?

M2 miało świetny okres jak były spokojne recenzje kupki wstydu. Teraz to ciaglete same historie i gry.
 

LaggyLuke

Stały bywalec
Steam
g0nt
Mnie tam się w sumie dobrze słuchało, jako że nie pseudolajw (i kutwa na szczęście, bo 3h to by była gruba przesada [ain't_nobody_got _time_for_that.jpg]) to mogłem spokojnie przewinąć cuszimę, watchdogsy i co tam było wprasowane pomiędzy. Poza tym spoko wspominki z kategorii kiedyśtobyłygierki i Shitt's Creek wskoczyło w zasięg mojego radaru. Jak to nie problem to @Simplex może na początku rzuć informacją o dacie nagrania, bo z tego co widzę zazwyczaj macie z tydzień poślizgu do emisji.

Dark warto obejrzeć cały. Po drugim sezonie wszystkie zależności się "uklepują" w głowie i jest ok. No, ale cóż...
A ja właśnie uważam, że dobrze skończyć na pierwszym sezonie :)
Jestem na świeżo po całości (klasycznie odbiłem się od drugiego sezonu na przemierze, bo nie pamiętałem kto z kim i dlaczego z s01, więc dopiero teraz się zebrałem do zaczęcia od zera) i uważam, że zdecydowanie przekombinowali. Trzeci sezon dorzuca szczyptę Slidersów i równoległe wymiary (raczej mikry spojler, ale jak kto się cyka, to niech nie kika), sporo wydarzeń nie ma sensu, sporo innych jakby spływa po bohaterach. Zakończenie już w ogóle jakieś takie infantylne.
W skrócie IMO sporo ten serial z początku obiecuje (pierwszy sezon), ale niewiele w sumie na koniec dostarcza.

Tak przy serielach i wspomnianym w odcinku The Shield, to jakoś w 2019 go nadrobiłem i polecam. Styl kręcenia mocno się zestarzał i jakieś pierwsze 2 ezony sie nieco ciągną, ale potem całość nabiera trakcji. Podobało mi się zarysowanie postaci i ich rozwój, pod tym kątem chyba tylko Breaking Bad w moim mniemaniu wygląda lepiej. Jak ktoś ma skąd 'wypożyczyć' i siłę na 7 sezonów to zachęcam :)
 
  • Popieram
Reactions: arczi79

Simplex

Apostoł VR, Moderator Globalny
PSN
patrz niżej
XBL
patrz niżej
Steam
simplexpl
Tak, nagrane było tydzień wcześniej.

Już odsłuchany w robocie podczas nocnej jazdy nocy. To trochę dziwne że podcast o VR tak szybko przeskoczył na naleśniki oraz seriale :unsure: Tak czy siak dzięki za kolejny odcinek (y)
To nigdy nie był podcast tylko o VR.
EDIT:
Ale jak chcesz żeby było więcej o VR o to zapraszam do nagrania :)
 
Last edited:

Mexiss

Prezes
PSN
Astarr
XBL
Mexthar
Steam
Astarrpl
Maciek super tutaj pasuje, bo gadka się klei i jest z jajem. Z całym szacundo do Dominika, ale nagrywanie podcastów growych nie jest jego mocną stroną. A co się stało z Pikaczem, też zrezygnował? Albo ten trzeci VRowiec? (sorry zawsze zapominam imienia)
Pikacz to pewnie siedzi w swoim zamku z kartonów :D
 

Simplex

Apostoł VR, Moderator Globalny
PSN
patrz niżej
XBL
patrz niżej
Steam
simplexpl
Grać za pieniądze? Panie, ja nie jestem sztrimerem!

Karta to była dzięki występowi u Grysława więc się nie liczy :p.
A jak to się stało że Rysław Ciebie zaprosił? Przypadkiem nie dzięki temu że masz swój podcast? ;)
Ja się z Rysławem znam jeszcze sprzed podcastu.
 

Karolu

Stały bywalec
XBL
Karolu
Maciek super tutaj pasuje, bo gadka się klei i jest z jajem. Z całym szacundo do Dominika, ale nagrywanie podcastów growych nie jest jego mocną stroną. A co się stało z Pikaczem, też zrezygnował? Albo ten trzeci VRowiec? (sorry zawsze zapominam imienia)
Dominik był spoko jak gadał o tych fliperach bo na tym widać, że się dobrze znał i go to bardzo interesowało. Niestety tak to nie miał wiele ciekawego, odkrywczego raczej do powiedzenia niż przeciętny człowiek, który czasem odpala jakąś grę. Spoko ziom, nic do niego nie miałem, ale widać było, że nagrywanie tydzień w tydzień podcastu o grach to nie jest jego bajka z czego sam chyba sobie zdawał sprawę i z tego powodu już go nie ma. Czasem też trudno było mi go zrozumieć. Jak przyszła era videocastu zrozumiałem dlaczego - nawyk trzymania dłoni przy twarzy w czasie mówienia.
Ogólnie mieliście jako podcast w tamtym roku przez moment dużą zwyżkę formy w moim odczuciu, nawet byliście w moim prywatnym TOP3 w tamtym momencie, ale niestety chyba ostatnio coś się posypało i jest trochę zjazd. Nie krytykuje, nie chce nikomu dowalić bo zdaję sobie sprawę, że ciężko coś zrobić, a łatwo tylko gadać i krytykować. Bardziej pisze to w ramach informacji zwrotnej dla osób zaangażowanych w podcast żeby się ogarnęli ;) Bo ja lubię dobre podcasty o grach.
 

Simplex

Apostoł VR, Moderator Globalny
PSN
patrz niżej
XBL
patrz niżej
Steam
simplexpl
Maciek super tutaj pasuje, bo gadka się klei i jest z jajem. Z całym szacundo do Dominika, ale nagrywanie podcastów growych nie jest jego mocną stroną. A co się stało z Pikaczem, też zrezygnował? Albo ten trzeci VRowiec? (sorry zawsze zapominam imienia)
Dominik był spoko jak gadał o tych fliperach bo na tym widać, że się dobrze znał i go to bardzo interesowało. Niestety tak to nie miał wiele ciekawego, odkrywczego raczej do powiedzenia niż przeciętny człowiek, który czasem odpala jakąś grę. Spoko ziom, nic do niego nie miałem, ale widać było, że nagrywanie tydzień w tydzień podcastu o grach to nie jest jego bajka z czego sam chyba sobie zdawał sprawę i z tego powodu już go nie ma. Czasem też trudno było mi go zrozumieć. Jak przyszła era videocastu zrozumiałem dlaczego - nawyk trzymania dłoni przy twarzy w czasie mówienia.
Ogólnie mieliście jako podcast w tamtym roku przez moment dużą zwyżkę formy w moim odczuciu, nawet byliście w moim prywatnym TOP3 w tamtym momencie, ale niestety chyba ostatnio coś się posypało i jest trochę zjazd. Nie krytykuje, nie chce nikomu dowalić bo zdaję sobie sprawę, że ciężko coś zrobić, a łatwo tylko gadać i krytykować. Bardziej pisze to w ramach informacji zwrotnej dla osób zaangażowanych w podcast żeby się ogarnęli ;) Bo ja lubię dobre podcasty o grach.
Dzięki za szczerą opinię, nie odbieram tego jako dowalenia. No faktycznie się trochę posypało, też to widzę. Próbuję to trochę ratować i rotować gości, ale tez nie wiem na ile mi siły starczy ;) Dlatego właśnie szukam kogoś kto by chciał dołączyć do podcastu bardziej regularnie, dla fejmum, promek i milionów z patronite (a dokładniej to ok 180zł miesięcznie do podziału minus koszty domeny, serwera i teamspeaka ;) ) bo w pojedynkę to pewnie długo nie pociagnę, nie jestem takim tytanem pracy jak Rysław albo Dahman.
Jak sięgam pamięcią (która mam słabą i krótką) to odkąd dołączyłem do podcastu na stałe to nie opuściłem chyba ani jednego odcinka (albo jeden).

Ale moim zdaniem (i nie tylko moim) odcinek z Razerem był spoko. Znamy się więc dobrze się nam rozmawia i robi tzw "banter".
 

arczi79

Badass
Grać za pieniądze? Panie, ja nie jestem sztrimerem!

Karta to była dzięki występowi u Grysława więc się nie liczy :p.
A jak to się stało że Rysław Ciebie zaprosił? Przypadkiem nie dzięki temu że masz swój podcast? ;)
Ja się z Rysławem znam jeszcze sprzed podcastu.
Ale to nic nie wnosi do tematu. Rysław zna masę ludzi a zaprasza tylko te osoby które są w jakiś sposób interesujące w gamingowym światku. Nie wydaje mi się abyś mógł dostać zaproszenie do niego nie prowadząc własnego podcastu ;)
 

Simplex

Apostoł VR, Moderator Globalny
PSN
patrz niżej
XBL
patrz niżej
Steam
simplexpl
No jakiś pośrednio związek to miało, nie przeczę, ale bardziej chodziło o to że Rysław wiedział że ja interesuję się mocno VRem i dlatego mnie zaprosił.
Ale gdybym nie reprezentował wtedy żadnego podcastu to karty bym nie dostał. Ale też gdybym nie wystąpił u Rysława to także bym jej nie dostał, niezależnie od tego czy nagrywałbym jakiś podcast, czy nie (no chyba że ten podcast byłby co najmniej tak znany jak Grysław).
 

Dziki Kaczor

Prezes
PSN
Dziki_Kaczor
Steam
Dziki Kaczor

LaggyLuke

Stały bywalec
Steam
g0nt
Wydaje mi się że o tym mówiłem
Może mówiłeś, może ci się wydaje. Ja zapamiętałem tytuł i w moim wieku to już sukces :p

Simplex said:
- Netflix przez amerykański albo brytyjski VPN.
Ale to było w zeszłym roku, więc mogli usunąć.
Będę walczył. Ale pamiętasz, czy były polskie napisy? Bo małżonka nie umi po murzyńsku...

[Edit] jest na US ...napisów brak
 
  • Popieram
Reactions: Simplex