Marvel’s Avengers

Arcybibosz

Prezes
Jun 27, 2019
4,987
2,656
30
Szczecin, Zdroje
Wczoraj obejrzałem gameplay z Thorem i to jest padaka na miarę gier Marvela wydawanych przez Sege. Thor lata na młotku z prędkością 2,5 km/h, szybciej nie może bo mapa za małą. Walka jest mega drętwa, nie przypominam sobie żebym grał ostatnimi czasy coś co wyglądało równie słabo. W dodatku przeciwnicy są tak bezpłciowi jak to tylko możliwe - zgraja robotów, które stoją i zbierają łomot. A ile się je trzeba nałomotać tymi suchymi ciosami. Na dokładkę jeszcze czerstwe teksty ekipy. Mają być zabawne, ale ja mam ochotę wejść pod stół i nie wychodzić.
 

Xian

Administrator
Staff member
Jun 27, 2019
995
766
Kassel, DE
Umm obejrzalem i jak uwielbiam komiksy, te klimaty i w ogole, tak za darmo bym w to nie zagral. I dlaczego w kazdej grze o superbohaterach musimy klepac roboty czy innych chlystkow? Niefajne.
 

Screwball

I Am Robot
Jun 28, 2019
7,262
9,820
No już już - 2 Ci dałem!

fd9d11fc8e2b9b9570b180a2cf1ecc8c.gif


pozdr
 

Jak

Badass
Jun 27, 2019
1,808
653
Kod z amazona na betę wykorzystany, można anulować preorder ;) Tak na oko wyglada mi na ~40gb. O której to dzisiaj startuje?

Nie dla mnie taka gra, w Destiny można przynajmniej postrzelać a tutaj napierdalanie kwadrat, trojkat, kółko i specjalne ataki.
Porządna optymatyzacja by się przydała. Kontentu jest sporo jak na bete.
 

SkazaME

Stały bywalec
Jul 1, 2019
421
337
Szczecin
Też miałem problem z dołączeniem do gry i myślałem, że będę musiał faktycznie czekać na link. Zamiast tego po założeniu konta od razu się na nie zalogowałem, po 10 minutach wywalania strony udało mi się w nie wejść i tam wybrałem opcje połączenia konta z PSN. Zaskoczyło i nie musiałem wpisywać żadnego kodu.

A w samej grze średnio co 2 minuty wyskakuje mi komunikat, że połączenie internetowe zostało przerwane. Serwery nie wyrabiają, ale jestem w stanie to zrozumieć, skoro to beta. Ale już chwile pograłem i gra wygląda i działa jakby była z PS3. Ryje bohaterów są potworne, a walka wydaje mi się być taka sobie i na razie miałem więcej QTE niż prania po mordach. Ale może odnajdę w niej jeszcze jakiś urok, bo na razie miałem 2-3 minuty poświęcone każdemu z bohaterów i nawet nie mogłem się dobrze wczuć w to co robię. I odezwała się we mnie starość. Zupełnie nie potrafię się odnaleźć kiedy dookoła mnie wszystko wybucha. Niby biegnę tym Hulkiem i coś robię, ale czuje się jakbym znowu oglądał Transformersy Baya i nie wiedział na co mam zwracać uwagę, skoro na ekranie dzieje się dosłownie wszystko.
 

Jak

Badass
Jun 27, 2019
1,808
653
Tydzień temu matchmaking nie działał, po 5 minutach wyłączyłem i grałem z botami. W czwartek byl update, wiec może jeszcze odpalę.

Mi tez się nie podoba, klatki po prologu niezłe spadają a w DF się zachwycają 😂

 

Simplex

Apostoł VR
Jun 27, 2019
22,691
15,867
Krakow
mkwadratpodcast.pl
W Digital Foundry bardzo często omijają niewygodne tematy byleby tylko nie podpaść wydawcy.
A jakaś duża ilość konkretnych przykładów? (skoro robią to "bardzo często").
Ja mam dwa kontrprzykłady - dopiero co mocno pojechali po Halo Infinite i porcie Horizon Zero Dawn, czyli podpadli MS i Sony, chyba dość dużym wydawcom ;)
Oglądam dużo DF i bardzo rzadko coś takiego widze (ostatnio to może byli trochę zbyt łagodni dla Valhalli, ale ludzie im za to pojechali równo w komentarzach na youtube). To jest za duży i za bardzo "renomowany" serwis żeby musieć płaszczyć się przed wydawcami. Ich reputacja jest ważniejsza, bo jeśli się skompromitują to bardzo trudno będzie ją odzyskać.
 

Danio

Prezes
Jun 27, 2019
4,587
3,356
@Simplex Przecież o Halo Infinite powiedzieli najłagodniej jak tylko się dało. Przy Control też się zachwycali grafiką zamiast ostro skrytykować spadki. No i zdziwiło mnie jak chwalili biedacki remaster któregoś Saints Row ostatnio. Generalnie mam wrażenie, że zawsze połowa ich gadania to pusty korpotalk, nie mam teraz konkretnych przykładów bo sobie nie zapisuję takich rzeczy, następnym razem czymś mi podpadną to będę pamiętał by cię oznaczyć w poście. ;)
 
  • Popieram
Reactions: Jak

Simplex

Apostoł VR
Jun 27, 2019
22,691
15,867
Krakow
mkwadratpodcast.pl
@Simplex Przecież o Halo Infinite powiedzieli najłagodniej jak tylko się dało. Przy Control też się zachwycali grafiką zamiast ostro skrytykować spadki. No i zdziwiło mnie jak chwalili biedacki remaster któregoś Saints Row ostatnio. Generalnie mam wrażenie, że zawsze połowa ich gadania to pusty korpotalk, nie mam teraz konkretnych przykładów bo sobie nie zapisuję takich rzeczy, następnym razem czymś mi podpadną to będę pamiętał by cię oznaczyć w poście. ;)
Najłagodniej? Przecież nagrali cały materiał "czemu to tak biednie wygląda". W DF Direct jeden mówił że MS powinien anulować wersję na VHS.
Framerate w Control krytykowali na bank, dobrze to pamiętam.

To nie są tuberzy zgarniający kliki na "outrage'u". To grzeczni i kulturalni Brytyjczycy i za to ich lubię. Udowadniają że można dyskutować i krytykować z kulturom i godnościom osobistom, bez chamstwa i hejtu. Chamstwa i jebania bez litości jest już wystarczająco dużo na świecie.

Zresztą sam fakt że fantyczni fanbojs obu stron są przekonani że DF faworyzuje te druga dowodzi że krytykują.

Edit:
game is worth checking out but there are performance issues and some of them can be show-stopping, depending on the hardware you're gaming on.

Rozumiesz znaczenie zwrotu "show-stopping" czy trzrba przetłumaczyć? ;)

it's actually the game's performance that is the primary issue here, to the point where we strongly recommend playing won the enhanced consoles and checking out our performance numbers closely before considering play on either the standard Xbox One or indeed the base PlayStation 4.
 
Last edited:

Danio

Prezes
Jun 27, 2019
4,587
3,356
Zresztą sam fakt że fantyczni fanboj obu stron są przekonani że DF faworyzuje te druga dowodzi że krytykują
Niczego to nie dowodzi, fanatyczni fanboje przypieprzają się do wszystkiego wszędzie.

Już od dawna nie są dla mnie kimś kogo opinie cenię, to pewnie moje skrzywienie, bo nieco ładniejsza grafika mnie nie obchodzi, a mocno frustruje gdy jest to kosztem klatek. A oni zdecydowanie za często jak na mój gust zachwycają się jakimiś fajerwerkami czy pikselami, gdy w tym samym czasie konsola nie trzyma dobrze 30fps, powiedzą o tym, ale i tak na końcu w podsumowaniu "pomimo tego polecamy, lekkie problemy z wydajnością, ale gra wygląda super!" Ty w tym widzisz kulturę, a ja autocenzurę, byleby nie stracić dobrych kontaktów z różnymi firmami.
 

Simplex

Apostoł VR
Jun 27, 2019
22,691
15,867
Krakow
mkwadratpodcast.pl
Lol, niedawno dyskutowałem z Irreversible który krytykował DF za to że za bardzo skupiają się na pokazywaniu nierprezentatywnych fragmentów gry gdzie framerate spada poniżej 30 co jest niegodziwe bo sugeruje ze gra działa gorzej niż w rzeczywistości. Czyli coś dokładnie odwrotnego do tego na co Ty narzekasz. Piękne :D

Jak już pisałem, dopiero co mocno skrytykowali gry od studiów first party Sony i MS, co niezbyt pasuje do narracji ze się boją.
Z drugiej strony dzięki temu że niepotrzebnie nie antagonizują wydawców i developerów mogą np robić z nimi ciekawe wywiady.
 

Simplex

Apostoł VR
Jun 27, 2019
22,691
15,867
Krakow
mkwadratpodcast.pl
Post pod postem.

Prawie zapomniałem że pojechali też po Deadly Premonition 2, czyli po komplecie największych wydawców, Sony, MS, Nintendo. Obalenie!

nieco ładniejsza grafika mnie nie obchodzi, a mocno frustruje gdy jest to kosztem klatek. A oni zdecydowanie za często jak na mój gust zachwycają się jakimiś fajerwerkami czy pikselami, gdy w tym samym czasie konsola nie trzyma dobrze 30fps, powiedzą o tym, ale i tak na końcu w podsumowaniu "pomimo tego polecamy, lekkie problemy z wydajnością, ale gra wygląda super!"
No to już jest problem Twojego fetyszu i fiksacji na klatkach. A co mają powiedzieć? "Gra nie trzyma 30 fps przez cały czasu, więc dev to partacz, a gra do zsypu"? Chyba zdajesz sobie sprawę jak cholernie trudne/kosztowne jest zoptymalizowanie gry tak żeby absolutnie zawsze trzymała 30fps? Najgorsze są te ekstremalnie rzadkie przypadki brzegowe które trudno zreprodukować bo pojawiają się rzadko w specyficznych okolicznościach.
Ja sobie zdaję sprawę więc jeśli gra trzyma klatki przez 95% czasu to jest dla mnie w pełni akceptowalne.

Robią dokładne analizy z których widać czy gra trzyma klatki czy nie więc każdy może sobie wziąć poprawkę na własne fiksacje i wyciągnąć wnioski.
Gdyby DF zachowywało się od początku tak jak byś sobie tego życzy l to już dawno by poszli z torbami bo nikt by z nimi nie chciał gadać, zapraszać na prezentację przedpremierowe, etc.
 
Last edited:

Danio

Prezes
Jun 27, 2019
4,587
3,356
Jak już pisałem, dopiero co mocno skrytykowali gry od studiów first party Sony i MS, co niezbyt pasuje do narracji ze się boją.
Imo to nie było mocno w żadnym wypadku, lekko bardzo mówili, byleby nikomu na odcisk nie nadepnąć i inside info i gry przed premierą dalej dochodziły.
Z drugiej strony dzięki temu że niepotrzebnie nie antagonizują wydawców
Właśnie przez to będziemy mieli kolejną generację w 30 klatkach ze spadkami, bo nikt nie powie wprost, że to śmieszne. Gdyby Digital Foundry wykorzystało swój głos do ostrzejszej krytyki, to może ktoś wielki by się nad tym pochylił i próbował zaoferować więcej opcji czy lepiej zoptymalizować grę. No ale trzeba być korposzczurem i się uśmiechać do fajerwerków, by nikomu nie podpaść... :(
Ja sobie zdaję sprawę więc jeśli gra trzyma klatki przez 95% czasu to jest dla mnie w pełni akceptowalne.
Ja mogę uznać za akceptowalne 99%, 95% to naprawdę słabo. :p

No ok, to ich nie szanuję przez moją fiksację na punkcie klatek, a ich fiksację na punkcie durnych błyskotek i pikseli, łoteva, nie lubię to nie. ;)
 
  • Popieram
Reactions: Simplex