Halo Infinite

Berek

Mieszkaniec forum
Jun 29, 2019
712
448
„Game engine demonstracion” to całkiem co innego jak czysty gameplay (czy reżyserowany gameplay). Pokazuje czyste możliwości silnika, bez mechanik itp. Chyba nie jesteś w giereczkowie od wczoraj żeby tego nie wiedzieć?
Każdą grę tak można zjechać, że pierwszy teaser/trailer etc to inny poziom niż faktyczna gra. Chyba wszyscy to poznali przy okazji pokazu „gameplay” z Killzone 2.
 
  • Popieram
Reactions: Tytus

Blue

Prezes
Jun 27, 2019
4,925
3,343
Chyba wszyscy to poznali przy okazji pokazu „gameplay” z Killzone 2.
Ten gameplay nie był in-engine. Wiadomo że czysty trailer in-engine nie ma narzutów czasu renderowania, ale nadal nie ma co porównywać do tego co było z KZ2, bo te efekty pewnie w ogóle nie były dla silnika mozliwe do odpalenia. Jeżeli trailer jest in-engine to znaczy tyle że przy braku ograniczeń sprzętowych dałoby się coś takiego wyświetlić na maszynie w normlanej płynności, albo da się wyswietlic już na obecnych maszynach, ale np w 1fps ;).

W przypadku trailera killzone to było CGI, a nie silnik growy, więc co najwyżej mógłbyś sobie to odpalić w jakims 3ds maxie ;).
 
Last edited:

Screwball

I Am Robot
Jun 28, 2019
7,262
9,820
„Game engine demonstracion” to całkiem co innego jak czysty gameplay (czy reżyserowany gameplay). Pokazuje czyste możliwości silnika, bez mechanik itp. Chyba nie jesteś w giereczkowie od wczoraj żeby tego nie wiedzieć?
Każdą grę tak można zjechać, że pierwszy teaser/trailer etc to inny poziom niż faktyczna gra. Chyba wszyscy to poznali przy okazji pokazu „gameplay” z Killzone 2.

Tu nie chodzi o downgrade, tylko o to, że oni od lat pokazują, w którą stronę dążą z oprawą w tej grze i jakie mają ambicje. Jakość artystyczna z trailerów jest świetna i myślę, że coraz bardziej osiągalna. I właśnie, tu nie chodzi tylko o jakość techniczną, tylko właśnie artstyle, którego 343 nie potrafi osiągnąć. No i efekt jest taki, że to cały czas tkwi w poprzedniej epoce, nie ma wyraźnego przeskoku jakościowego, który powinien wydarzyć się już lata temu (tutaj jako przykład można podać GoW - i nie mówie tu o gameplayu, ale właśnie o stronie artystycznej, to jest zupełnie nowa epoka). No ale może 343 jest zwyczajnie do tego niezdolne.

pozdr
 
Last edited:

Berek

Mieszkaniec forum
Jun 29, 2019
712
448
To teraz chodzi o artstyle czy ułomność grafiki?
To że God of War zmienił stylistykę to znaczy, że każda gra ma teraz tak robić?

I 343. Nie 363.

Trailer Killzone 2 z e3 w 2005 roku był ściemniony. Udawali, że tak będzie gra wyglądać a potem się okazało co się okazało że gra tak wyglądać nie będzie.

Przy tym pierwszy teaserze Halo Infinite jest jasno napisane „game engine demonstration”. Czyli zgoda, pokaz możliwości silnika na nie wiadomo jakim sprzęcie.
 
  • Popieram
Reactions: Tytus

Screwball

I Am Robot
Jun 28, 2019
7,262
9,820
To teraz chodzi o artstyle czy ułomność grafiki?

W tym przypadku jedno wynika z drugiego.

To że God of War zmienił stylistykę to znaczy, że każda gra ma teraz tak robić?

Każda nie musi, ale taki flagowiec i rzekomy system seller jak Halo powinien pokazywać po co się kupuje nową konsolę, wyznaczać nowe standardy. A producenci Halo od dawna wskazują, w którą stronę zmierzają. I ja bardzo bym chciał, żeby oni wreszcie zbliżyli się do tej jakości. Niestety mam wrażenie, że nie robią tego w ogóle, albo te kroki są naprawdę drobne. Szkoda.

pozdr
 

Blue

Prezes
Jun 27, 2019
4,925
3,343
Destiny 2 na premierze robiło na mnie wrażenie, nowe Halo wygląda dobrze, ale wrażenia nie robi, tak że ten... a teraz porównywać to mi ciężko, bo też jednak destiny ma bardziej kreskówkowy/kolorowy art-style + na YT są tylko trailery w 1080p(przynajmniej te w które kliknąłem) i kompresja niszczy szczegóły ;).
 
  • Popieram
Reactions: randydisher

Berek

Mieszkaniec forum
Jun 29, 2019
712
448
Destiny ogólnie artstyle, gunplay, muzyka, grafika to jest mistrzostwo. Szkoda jedyne, że zawartość jest marna i ciagle to samo plus recykling starego.

Ogólnie to mam wrażenie, że ostatnie Halo jakie graliście to Halo 3 a resztę to nie wiem, na yt widzieliście. Bo jakby było inaczej to nie było by „ciagle pagórki i smutne wnętrza”.
Halo 3 ODST miasto.
Reach owszem początkowo tak, ale później mamy latanie w kosmosie, wnętrze statku (raczej nie smutne).
Halo 4 to już nowi przeciwnicy, nowe bronie, nowe światy.
Halo 5 podobnie jak wyżej.
Zaznaczę też jedno. Halo 5 uważam za najgorsze Halo jakie powstało. Mam wielkie obawy jak to będzie z Infinite jeżeli chodzi o kampanie (w piątce tak wiało sandałem, że mi 3 lata zajęło skończenie tej gry).
Bo o multi się nie martwię, podczas testów grało mi się wybornie, fantastycznie wręcz.
 
Last edited:

randydisher

Mieszkaniec forum
Jun 28, 2019
737
710
Destiny 2 na premierze robiło na mnie wrażenie, nowe Halo wygląda dobrze,

Mam dokładnie takie same odczucia. Czuć że Bungie to jest po prostu studio z bardziej utalentowanymi ludźmi niż 343.

Ja uważam, że rok temu grafika w Halo Infinite to była potwarz, natomiast ten dodatkowy rok developmentu sprawił że gra wygląda po prostu dobrze. Szkoda że w CDPRed zabrakło podobnej odwagi.
 

l0l0

Mieszkaniec forum
Jun 27, 2019
722
714
37
Nie wskoczył jeszcze właściwy update z całym multi, pewnie idzie falami. Pewnie trzeba będzie wstrzymać się z graniem do jutra.

Edit:

Plus podobno już zaczyna się update pojawiać. Może jednak będzie grane!

Edit 2

 

knur

Moderator
Staff member
Jun 27, 2019
14,512
7,692
Pograne trochę. Jak to z halo, feeling i sam gameplay miodzio, mega responsywność. Jeśli chodzi o zawartość, no to taki 2000 rok, ale multi w halo się kocha albo nienawidzi. Na pewno tutaj nie ma niczego rewolucyjnego, co by mogło zagrozić jakiemukolwiek innemu multi, czy to będzie nowy cod, bf, czy inna darmówka.
 
  • Popieram
Reactions: Szozi

Estevez

Badass
Jun 27, 2019
1,432
748
West Coast
Nigdy nie rozumialem popularnosci Halo ale domyslalem sie, ze kiedys to byl wielki tytul. Zawsze mnie dziwilo, ze oni mimo wszystko chca przywrocic Halo z takim modelem strzelania z roku 2000.
 

Blue

Prezes
Jun 27, 2019
4,925
3,343
Akurat model strzelania ta seria ma super, może to nie Quake ale nadal sie broni po latach, niestety w innych aspektach zawsze mnie odrzucała.
 

knur

Moderator
Staff member
Jun 27, 2019
14,512
7,692
Nie rozumiem tego kurczowego trzymania się schematów od lat u ms. Boją się gniewu fanów i od lat serwują tylko kosmetyczne zmiany w swoich seriach. No i ciężko im wyjść do kogoś więcej niż właśnie do tych wieloletnich fanów.
 
  • Popieram
Reactions: Screwball

Berek

Mieszkaniec forum
Jun 29, 2019
712
448
Nie licząc rebootu God of War to w której serii PlayStation dokonało jakiś gigantycznych zmian? Uncharted (w sumie 6 części, dwa remastery)? Gran Turismo (7 głównych części i sport za które dostali baty i wersja na psp)? Może Killzone? A nie to już zaorane…

Ms boi się więc wydało dwie części rts Halo Wars i taktyczne Gears Tactics.

To dyskusja podobna jak w temacie Forzy Horizon 5, co mieli by dodać? Są nowe mapy, zdolności (linka, tarcze…), jest mega sprawa z nie przepadającym karnetem.
 

Screwball

I Am Robot
Jun 28, 2019
7,262
9,820
Nie licząc rebootu God of War to w której serii PlayStation dokonało jakiś gigantycznych zmian? Uncharted (w sumie 6 części, dwa remastery)? Gran Turismo (7 głównych części i sport za które dostali baty i wersja na psp)? Może Killzone? A nie to już zaorane…

Ms boi się więc wydało dwie części rts Halo Wars i taktyczne Gears Tactics.

To dyskusja podobna jak w temacie Forzy Horizon 5, co mieli by dodać? Są nowe mapy, zdolności (linka, tarcze…), jest mega sprawa z nie przepadającym karnetem.
Może MS powinien po prostu zacząć robić nowe, duże gry?

pozdr