Dying Light 2

Acrid

Prezes
Staff member
Jun 25, 2019
2,249
1,431
logo_dyinglight2_black.png


Miło nam ogłosić, że nasza firma oraz Techland rozpoczęły oficjalną współpracę w zakresie dystrybucji gier studia Techland w Polsce.
Najnowszy tytuł firmy, Dying Light 2, zostanie wydany w polskiej (napisy) i angielskiej wersji językowej na Xbox One, PlayStation®4 oraz PC wiosną 2020 roku.

26 sierpnia ma być nowy gameplay.
 

knur

Moderator
Staff member
Jun 27, 2019
14,574
7,791
Ja też, próbowałem dwa razy - na pc i ps4 i szybko odpadałem, może się jeszcze jakoś kiedyś zmobilizuję, bo gra przecież zła nie jest.
 

LukeSpidey

Stały bywalec
Jun 28, 2019
462
180
Ja też, próbowałem dwa razy - na pc i ps4 i szybko odpadałem, może się jeszcze jakoś kiedyś zmobilizuję, bo gra przecież zła nie jest.
Ja się nie pośpieszysz to wkrótce będzie za późno, bo jest ogromna różnica pomiędzy jedynką a tym, co widać na dwójce.

I poza tym możesz mieć taki problem jak ktoś tutaj miał z "Uncharted 2", bo zagrał za późno. ;)
 

knur

Moderator
Staff member
Jun 27, 2019
14,574
7,791
Grałem w uncharteda też późno, bo jakieś 3 lata temu i byłem zachwycony. DL jest dla mnie mega nudne i po dłuższej rozgrywce już mam dosyć.
 

Muzi

Prezes
Jun 28, 2019
3,405
1,822
Ja jedynki też nie skończyłem, mimo, ze długo w nią grałem z doskoku. Na DL 2 jednak bardzo czekam i zapowiada się naprawdę dobrze, pod warunkiem, że będzie dobry single player.
 
U

Usunięte konto 2

Guest
Także odbiłem się od jedynki. Premise fajny, parkour nie był dla mnie problematyczny. Ale tak jakoś nudno było dla mnie. Odniosłem wrażenie, że historia jest rozwleczona. Druga część zapowiada się bardzo interesująco. Ze względu na doświadczenie z jedynką, podejdę ostrożnie, ale raczej myślę o zakupie.
 

Simplex

Apostoł VR
Jun 27, 2019
22,828
15,967
Krakow
mkwadratpodcast.pl
Od jedynki bardzo łatwo się odbić, zwłaszcza samemu. Tempo gry na początku to jest tragedia, postać dostaje zadyszki po 5 sekundach sprintu albo dwóch ciosach bronią "białą". Ciągle trzeba uciekać przed zombiakami.
A ja w coopie przeszedłem grę dwa razy.
 

randydisher

Mieszkaniec forum
Jun 28, 2019
739
720
IMO parkour w widoku z pierwszej osoby nigdy nie będzie tak fajny jak parkour w widoku z trzeciej osoby.

Dodatkowo, kompletne zniszczenie broni typu siekiera po 5-6 ciosach to chyba najgłupsza mechanika w grach EVER.
 

Sir Łapencjo

Badass
Jun 27, 2019
1,352
2,316
Obejrzałem ten gameplay. I szczerze wygląda mi to na mega konkurencję dla cyberpunka:). Ciekawi mnie która gra lepiej ogra przedstawienie fabuły w trybie fpp.
Nie sądziłem że to powiem ale ten gameplay bardziej mnie nakręcił na DL2 niz na CP na ten moment.
 
U

Usunięte konto 2

Guest
Znalazłem announcement trailer i gameplay z E3 2018. To co mi się bardzo wtedy podobało, to stylistycznie zmienienie świata w mieszaninę kilku historycznych epok, w wersji postapokalitycznej. Miejscami gotycko, miejscami bardziej średniowiecznie, itp. Gdzieś tam na horyzoncie były współczesne budynki, ale gra miała miejsce w takim właśnie mocno stylizowanym środowisku. Na nowym gameplay'u jest na odwrót. Nie wiem czy to tylko kwestia odpowiednich dzielnic, czy generalnie trochę wycofali się, ale dla mnie art style DL2 mocno na tym traci. Miałem nadzieję, że odważniej pójdą w tym kierunku.
 

Naars

Prezes
Aug 22, 2019
2,875
3,787
31
Wrocław
Mi się podoba. W jedynkę grałem jakoś zaraz po premierze, na początku mi się bardzo podobało, ale ostatnią 1/3 gry dopychałem kolanem. W dodatek nie grałem, choć kilka miesięcy temu kupiłem na wyprzedaży...

Dwójka zapowiada się lepiej pod wieloma względami. Ten gameplay mi mocno 'wszedł', spodziewałem się włączyć na 5 minut i poskakać po pasku postępu, a obejrzałem całość i minęło mi to bardzo szybko.

Ze względu na przejścia z jedynki nie będzie to Day 1, poczekam na recenzje, może na jakąś przecenkę, ale na 99% prędzej czy później zagram. Może dwójka będzie tym, czym miał być pierwowzór?
 

Quiet

Mieszkaniec forum
Aug 22, 2019
974
758
Odczucia co do gameplayu mam raczej pozytywne, ale szału nie ma. Parkour i poruszanie się po mieście wyglądają świetnie, ale już właściwa walka w moim odczuciu jest trochę drewniana. I te latające co chwilę głowy... Graficznie jest ok, modele ważniejszych NPC-ów wyglądają na prawdę dobrze. Sam quest wydaję mi się zrobiony trochę na pokaz. Z jednej strony ma to chyba być istotny fabularnie moment gry, ale sama misja jest dosyć krótka i ma bardzo prostą strukturę: cutscenka, pościg, cutscenka w samochodzie, niby walka z bossem, który ucieka.Z drugiej strony w tej krótkiej misji mamy 3 wybory i 2 z nich wydają się mieć wpływ na dalszy przebieg historii (uratowanie Franka, uruchomienie pomp), więc albo będą próbowali zrobić z tego jakoś bardzo nieliniową grę, co tłumaczyłoby dlaczego ten quest jest taki prosty, albo to pokazówka. :unsure:
Wygląda to wszystko mocno generycznie, zero charakteru, jak można mówić, że to niby lepsze od Cyberpunka? :rolleyes: Do coopa w sam raz, za to samemu bym ziewał.
A co w Cyberpunku jest takiego oryginalnego? Przecież jakby tej grze zmienić tytuł na Deus Ex to pewnie tylko fani papierowej wersji by się zorientowali. ;) Ogólnie z tego co pamiętam, to po ubiegłorocznym gameplayu wielu osób opisywało CP jako "Deus Exa z większym budżetem".
 

Danio

Prezes
Jun 27, 2019
4,607
3,385
To błędnie opisywali, w Cyberpunku od razu czuć dużo więcej życia i kolorów, Deus Exa lubię ale to smuty są jednak. Wystarczy spojrzeć na projekty postaci i ich dialogi, w Cyberpunku każdego chciałbym poznać, każdy ma swoją historię i styl, a tutaj takie "ziemniaki z kotletem". No i to miasto brzydkie i nudne, ale tak jak @Rogue Fox One mówił, jest nadzieja że to tylko jedna z wielu dzielnic i inne będą lepsze.
 

Sir Łapencjo

Badass
Jun 27, 2019
1,352
2,316
To błędnie opisywali, w Cyberpunku od razu czuć dużo więcej życia i kolorów, Deus Exa lubię ale to smuty są jednak. Wystarczy spojrzeć na projekty postaci i ich dialogi, w Cyberpunku każdego chciałbym poznać, każdy ma swoją historię i styl, a tutaj takie "ziemniaki z kotletem". No i to miasto brzydkie i nudne, ale tak jak @Rogue Fox One mówił, jest nadzieja że to tylko jedna z wielu dzielnic i inne będą lepsze.
Jakie postaci i jakie dialogi w CP? To co do tej pory pokazali miało dosyć typowy generyczny charakter. Reszta to obietnice devów i reputacja studia. No ale jak w weekend wyjdzie nowy gameplay to zweryfikuję najwyżej. Niemniej bardziej wierzę na ten moment w DL (jeśli chodzi o bycie kompletną i dopieszczoną gameplayowo grą).
 

LukeSpidey

Stały bywalec
Jun 28, 2019
462
180
Mnie ten fragment również rozczarował. Nawet sam parkour wydaje mi się jakiś taki bardziej sztywny, niż na pierwszej zające na e3 sprzed 2 czy 3 lat. Za to mechanika walki prawie w ogóle nie różni się niczym od pierwszej części. Wciąż drewno.
 
U

Usunięte konto 2

Guest
Niemniej bardziej wierzę na ten moment w DL (jeśli chodzi o bycie kompletną i dopieszczoną gameplayowo grą).
Myślę, że na ten moment mało kto by się nie zgodził z Tobą w tej kwestii. Tym co podważa wiarę w DL@ nie jest akurat gameplay, który wygląda solidnie, chociaż nieco generycznie i bez fajerwerków. Po części dlatego, że całkiem dobrze zrealizowany parkour mieliśmy już w grach kilka razy i generalnie nie robi już szczególnego wrażenia w 2019. Po części dlatego, że walka wygląda na kolejne już odświeżenie systemu z Dead Island. Moje i zdaje się nie tylko moje obawy co do DL2 raczej dotyczą świata, który zrobił bardzo dobre pierwsze wrażenie, ale najnowsze nagarnie pokazuje, że chociaż świat będzie solidnie zrobiony, nie będzie miał aż tyle polotu, jak mogło się wydawać po zapowiedziach z zeszłorocznego E3. A w kwestii bogatego świata na ten moment Cyberpunk 2077 prezentuje się bezkonkurencyjnie.
Nawet sam parkour wydaje mi się jakiś taki bardziej sztywny
W kilku momentach zwróciło moją uwagę to, że animacje nie są do końca dopracowane. Np. gdy postać przeskakuje na dalszą odległość i w ostatniej chwili chwyta się rękoma krawędzi, nie wygląda to do końca naturalnie oraz odniosłem wrażenie, jakby dłonie postaci nie dotykały obiektu, którego mają się trzymać. Albo w innym momencie dłuższy skok na niższą powierzchnię z lądowaniem bokiem nie miał w sobie inercji i postać natychmiastowo ruszyła przed siebie. Ani nie zarzuciło jej na bok, ani kamera się szczególnie nie obniżyła, by oddać chociaż ugięcie się kolan, tylko gwałtowniejszy head bob został dodany. Bardzo sztywna kamera i praktycznie w tym samym momencie, w którym postać dotknęła podłoża, od razu ruszyła pełną prędkością przed siebie. Zatem skok z rozpędem, z wysokości, lądowanie pod kątem 75 stopni i od razu długa do przodu. Ta sytuacja ma miejsce w 8:26 tego gameplay'u.
 
U

Usunięte konto 2

Guest
To będzie dobra gra, ale mogłaby być bardzo dobra, gdyby wyciąć z niej te wszystkie zombiaki.
Niby tak. Ale z jednej strony nie dziwi to, ponieważ zombiaki to jedyne co im wyszło i chwyciło. Zatem się ich trzymają. Z drugiej to nie dziwi, ponieważ wtedy pewnie gorzej by się sprzedało.
 
U

Usunięte konto 2

Guest
Parkour w FPS im wyszedł. Ale czy chwycił, nie wiadomo. Są inne gry, w których parkour w FPS też wyszedł, można byłoby się spierać, czy nawet nie lepiej. Generalnie nie cieszy się to szczególną popularnością. A zombie w Dead Island wyszły i chwyciły. I wygląda na to, że dostaniemy trzecią już grę z bliźniaczą mechaniką związaną z zombie. Nie jestem fanem zombie, zatem chętnie bym zobaczył grę bez nich i decyzji projektanckich, które za sobą pociągają. No ale ponownie. Wtedy pewnie by się sprzedało znacznie gorzej.