Dokąd zmierza branża - o zmianach, ocenach, recenzjach itp.

hadxmen

Badass
Jun 27, 2019
1,043
406
Polska
Kolejny dzień, kolejne ciekawostki z branżuni :).

Actvision ponownie przegina pałę z Call of Duty, do tego stopnia, że nie wiem jeszcze czy nadal chcę kupić nowe Modern Warfare.

Najlepsze bronie w trybie Blackout, który przypomnijmy - jest Battle Royale i polega w dużej części na szczęściu i losowości - daje przewagę płacącym, bo umożliwia dostęp do najlepszych broni zdobytych z Black Marketu, czyli z mikrotransakcji. Takich broni nie da się znaleźć na mapie i odebrać poległemu przeciwnikowi. Odbiera się je w tzw. Blackjack’s Stashes, czyli jakiś skrzynach/zrzutach pojawiających się podczas meczu (nie znam się na tym, grałem tylko w klasycznego multika). Dno kolejny raz osiągnięte.

Simplex

Apostoł VR
Jun 27, 2019
22,690
15,867
Krakow
mkwadratpodcast.pl
Jest jeszcze to:

Mexiss

I Am Robot
Jun 27, 2019
6,355
4,516
Nintendo poszło ostro w tango w poprzedni weekend. Ktoś tam wstrzykiwał sobie marichuanen wszystkimi strzykawkami świata.

Poprzednia cena gier od N w eShopie wynosiła 599zł. Korona jest w fatalnym stanie. Na dzień dzisiejszy wg apki w tel 599kr to 265zł. Nie jest różowo. A raczej nie było. Od 24.06 N postanowiło... podnieść cenę swoich gier w eShopie (w komunikacie na konsoli była mowa tyko o Norwegii). Teraz ich gry kosztują 679kr co przekłada się na około 300zł za wersję podstawową.

Nie umiem w screeny z NS, wiec wrzucam zdjęcie z telefonu. Chore gówno.

339fa2f562db80a9af64f3a5ac0d3641.jpg

Mexiss

I Am Robot
Jun 27, 2019
6,355
4,516
Oczywiście. Problemem jest to, że N miało i tak już srogie ceny. Podnieśli tą wysoką cenę o kolejne 13%. Zresztą sklepy internetowe rzadko stosują taki dickmove. Nie słyszałem żeby Sony, MS czy inne EActivisiony podnosiły swoje ceny. Myślisz, że jak cena korony spadnie do wrócą do 599? Nie chce mi się w to wierzyć.

Skutecznie wyleczyli mnie z zakupów w eShopie.

hadxmen

Badass
Jun 27, 2019
1,043
406
Polska