COVID-19

scooby666

Mieszkaniec forum

Lepsze staty. Najbliższe dni pokażą czy Chińczycy mocno kłamali co do liczby zarażonych i zmarłych. W Korei Południowej już prawie 1000 osób jest, we Włoszech prawie 300.

Bloodergo

Prezes
PSN
BloodergoPL
XBL
Bloodergo
Steam
Co pan, ja nie jestem rolnikiem.
Z każdym kolejnym tygodniem zaczynam coraz mocniej obawiać się, że jest coś na rzeczy.

Acrid

Prezes
Staff member
Coraz częściej wpadają newsy o odwołanych eventach czy problemach z dostępnością. To pierwsze to w gruncie rzeczy racjonalne podejście do tematu? Drugie boli bardziej i ma większy wpływ na byle Kowalskiego.

Bloodergo

Prezes
PSN
BloodergoPL
XBL
Bloodergo
Steam
Ja chciałbym wiedzieć tylko jedno - czy to jest bardziej groźne/zaraźliwe niż zwykła grypa.

Wkurza mnie też pieprzenie PL rządu o tym, że w PL nie ma koronowirusa.. skoro nie robią żadnych testów prewencyjnych.

dziki

Badass
PSN
fajnalowiec
Steam
fajnalowiec
a gdzies robia? Moge dzis pojechac do Mediolanu i wrocic pojutrze. Kumpel ma jakas paranoje i codziennie mi podsuwa jakies korononewsy. Jakbym mial sie bac, ze na to umre to wpierw pojechalbym nakupic makaronu na miesiac, a potem zamknal sie w mieszkaniu i nie wychodzil dopoki sie ta drama nie skonczy. Chociaz na dzien dzisiejszy bardziej prawdopodobne jest pewnie, ze na mnie w tym domu szafa spadnie i zabije.

regisek

Badass
PSN
regis_pl
Steam
regisekpl
Ja zalecam moim starszym schorowanym bliskim by wykupili zapas leków na 2 miesiące do przodu. To nic nie kosztuje a może pomóc.
Ogólnie wątpię byśmy ucierpieli z powodu wirusa jako takiego ale właśnie problemy z dostępnością, wykupione apteki, zatłoczone przychodnie i szpitale - to się może na nas i na starszych osobach odbić.
Coraz częściej pojawiają się głosy żeby nazwać rzeczy po imieniu - to pandemia której nie uda się "zatrzymać" - trzeba działać na rzecz ogólnej higieny, świadomości i właśnie działania podstawowych rzeczy.

dziki

Badass
PSN
fajnalowiec
Steam
fajnalowiec